תקשורת ומדיה

קשת בהפתעה חדשה: זו האפליקצייה החדשה שתוכלו להוריד

קשת דיגיטל משיקה את V1: אפליקציית תוכן חדשה מבוססת וידיאו. האפליקציה פותחה בשנה האחרונה בקשת דיגיטל, על בסיס מחקרי שוק ומשתמשים. את המיזם מנהל נטע ליבנה, לשעבר העורך הראשי של ידיעות אחרונות, לצד מערכת המונה כ-20 עורכי וידיאו ואנשי תוכן ובליווי סמנכ"לית התוכן של קשת דיגיטל, ליאור יניב
כפיר אדר | 
בניין קשת (צילום Magma Images)
בימים אלה מושקת באנדרואיד ובאייפון  V1 – אפליקציית תוכן וחדשות חדשה, הכוללת תכני וידיאו קצרים בלבד. V1 היא אפליקציית חדשות נוספת מקבוצת קשת דיגיטל, שבדומה ל-mako ו-N12, מבוססת על תכני הווידיאו של ערוץ 12 וחדשות 12, לצד מקורות נוספים, בהם סוכנויות ידיעות ויוצרי תוכן.
האפליקציה החדשה משלבת בין הסטנדרטים של המערכות העיתונאיות בקשת – אמינות, בדיקת עובדות, עורכי תוכן, עיתונאים, עמוד בית, מבזקים ומדורים, לבין השפה של אפליקציות הסושיאל – פיד ורטיקלי, קטעים קצרים ושפה קלילה. היא מציעה פיד תוכן לצד הומפייג', ופונה גם לקהלי יעד צעירים, חדשניים ועדכניים, שמחפשים דרכים חדשות לצרוך חדשות.


בחודש האחרון עלתה האפליקציה בגרסת בטא לא רשמית והשיגה תוך זמן קצר למעלה מ-50 אלף הורדות. V1 מגיעה על רקע השינויים הטקטוניים בשוק הטלוויזיה והמדיה, בהם השפעתן של הרשתות החברתיות, הרגלי צריכת התוכן המשתנים, מעבר מקריאת טקסט לצריכת וידיאו, העדפה לתוכן shortform על פני longform, עידן תוכן הגולשים ועוד. מלחמת חרבות ברזל האיצה עוד יותר את התהליכים הללו, והעמיקה את הצורך בעדכוני וידיאו מהירים ואמינים, שיופעלו על ידי מערכת עיתונאית מנוסה וייתנו מענה לפייק ניוז ולתכנים האנטישמים שמופצים ברחבי הרשתות החברתיות.

האפליקציה פותחה בשנה האחרונה בקשת דיגיטל, על בסיס מחקרי שוק ומשתמשים. את המיזם מנהל נטע ליבנה, לשעבר העורך הראשי של ידיעות אחרונות, לצד מערכת המונה כ-20 עורכי וידיאו ואנשי תוכן ובליווי סמנכ"לית התוכן של קשת דיגיטל, ליאור יניב.

אורי רוזן, מנכ"ל קשת דיגיטל: "בעשור החולף הפבלישרים בישראל, כמו גם ברחבי העולם, מתמודדים עם מגמת השתלטות ענקיות הטכנולוגיה גוגל ומטא על הפרסום בשוק הוידיאו, מבלי שהן משקיעות כלל בתעשייה המקומית ובאנשים שמייצרים את החדשות. בעידן בו הרשתות החברתיות מוצפות בפייק ניוז, אנחנו גאים במיוחד להשיק את אפליקציית V1. כפי שלמדנו על בשרנו בחודשים האחרונים, למציאות האלטרנטיבית שתופסת תאוצה ברשתות, יש השפעה גם על אנשים משכילים, שהולכים למוסדות יוקרה, ושישפיעו בעתיד על המדיניות העולמית. גם אנחנו מושפעים ומודאגים מההסתה והקיטוב שמייצרות הרשתות, לכן אנחנו מאמינים יותר מתמיד בערך של פלטפורמת ווידיאו עיתונאית, מותאמת גם לקהלים צעירים יותר, אשר ביכולתה לשקף ולפרש באופן עיתונאי ומשמעותי את המציאות."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה