בארץ

נשיא ארגנטינה ממשיך לרגש: צפו בתיעוד בו התייפח בבכי בכותל

נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, לא מפסיק לרגש את הישראלים. לאחר שהודיע על העברת השגרירות לירושלים, סרטון שהציג את הגעתו לכותל המערבי חשף כי בעת תפילתו מול הקיר הקדוש, הוא לא הצליח להפסיק לבכות מרוב התרגשות

מערכת ice | 
חאבייר מיליי (צילום shutterstock)
נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, הגיע אתמול (שלישי) לביקור בישראל, בכדי להודיע באופן רשמי כי הוא מחליט להעביר את השגרירות הארגנטינאית לירושלים. נשיא ארגנטינה מיליי, שידוע בתמיכתו המוצהרת והנלהבת כלפי ישראל, דבר שנחשב לחריג בקרב מנהיגי המדינה, הגיע אתמול (שלישי) לביקור בכותל המערבי. בסרטון שתיעד את רגע הגעתו לכותל המערבי, נצפה נשיא ארגנטינה מתפלל צמוד לקיר הקדוש בעודו בוכה מרוב התרגשות.
הסרטון המדובר הפך לוויראלי ברשתות החברתיות וריגש רבים. כאמור, בין מטרותיו המרכזיות של נשיא ארגנטינה בביקור, סבבה סביב ההודעה הרשמית על העברת השגרירות לבירת ישראל.
בעת נחיתתו, ציפה לו שר החוץ, ישראל כ"ץ אשר בירך אותו על החלטתו להעביר את השגרירות לירושלים. "אתה אדם ערכי שמחויב רק לאמת ולא פלא שבחרת להגיע מיד לישראל לתמוך בנו במאבק הצודק להגנתו של העם היהודי מול מרצחי החמאס", אמר כ"ץ למיליי. 
כידוע, נשיא ארגנטינה, חאבייר מיליי, ידוע בתמיכתו הרבה במדינת ישראל. כזכור, בתקופת הבחירות, באחד מנאומיו לבוחרים, הבטיח מיליי כי אם ייבחר, ביקורו הראשון ייערך בישראל.
לפני שהגיע ארצה, מיליי הגיע לאוהל הרבי מחב"ד, אשר ממוקם בניו יורק, בכדי להודות על כך שתפילותיו נענו. מיליי שמשתייך לקהילת חב"ד שבבואנוס איירס, ציין בריאיון לעיתון "כפר חב"ד" כי הוא מחויב למאמצי החזרת החטופים: "בכוונתי להשפיע על נשיאים נוספים ממדינות אמריקה הדרומית ומהעולם כולו, לדרוש ולהעמיק את המאמצים למען החזרת החטופים לביתם באופן מיידי, וכמובן לדרוש מהם שיכבדו את הזכות של ישראל להגן על אזרחיה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה