בארץ

חברת המעליות התאגדה בהסתדרות הלאומית: "הגיע הזמן לתנאים ראויים"

עובדי על-רד הנדסת מעליות, חברת מעליות מהוותיקות ומהמוכרות בשוק, התאגדו בהסתדרות הלאומית והצטרפו לשאר החברות המאוגדות בענף כמו: אלקטרה מעליות, שינדלר מעליות, טי-קיי מעליות וחברות נוספות
מערכת ice | 
רן מליחי (צילום יחצ)
עובדי על-רד הנדסת מעליות, חברת מעליות מהוותיקות ומהמוכרות בשוק, התאגדו בהסתדרות הלאומית. על-רד חברה מתחום ענף המעליות, המתמחה בשרותי התקנת מעליות ומתן שירות לכל סוגי המעליות, מדרגות נעות ,מעלוני נכים ולמכשירי הרמה מיוחדים עם פריסה של טכנאים מצפון לדרום.
החברה נוסדה בשנת 1980 ובעלת מוניטין רב של 30 שנה בענף. עם לקוחות מגוונים מכל קצוות הארץ : בתי חולים, אוניברסיטאות ,בתי מלון, בתי חולים ,מבני ציבור ועוד.
הרקע להתאגדות הינה רצונם של העובדים להתחיל להיות מתוגמלים על עבודתם בדומה לשאר החברות המאוגדות בענף: אלקטרה מעליות, שינדלר מעליות, טי-קיי מעליות וכמו כל העובדים המאוגדים בישראל.
מוועד הפעולה נמסר: "הגיע הזמן שגם עובדי על-רד יזכו לתנאים ראויים, אנחנו מעריכים מאוד את ההנהלה ואוהבים את החברה ומצפים לעבוד יד ביד ובשיתוף פעולה מלא עם הנהלת החברה על מנת שעל-רד תמשיך להצליח ולהוביל בזכות האנשים שלה".
איתמר שרוני מנכ"ל הנהלה הפעילה בהסתדרות הלאומית: "דווקא בצל המלחמה, חשוב לחזק את העורף והתאגדויות עובדים הן הפתרון. אנו מברכים את עובדי על-רד על הצטרפותם להסתדרות הלאומית, ומתחייבים לפעול לרווחתם לקידומם המקצועי והכלכלי. בשעות האחרונות פנינו למנכ"ל החברה והודענו על התאגדותם של העובדים. מצפים לשיתוף פעולה למען עובדי החברה".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה