בארץ

חולדאי על אירועי כיפור בת"א: "עוד דוגמא מעציבה לפילוג בעם"

האירועים אמש בכיכר דיזנגוף בהם התעמתו מפגינים עם מתפללים שהקימו חציצה להפרדה מגדרית לתפילות יום הכיפורים, לא נעלמו מעיניהם של ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי ומפגיני קפלן שיצאו בהאשמות חמורות נגד אותם מתפללים
מערכת ice | 
רון חולדאי (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)

האירועים אמש בה הם התעמתו מתפללים עם מפגינים על רקע הפרדה מגדרית בתפילות יום הכיפורים במרחב הציבורי בכיכר דיזנגוף בתל אביב לא נעלמו מעיניו של ראש העירייה רון חולדאי שמתח ביקורת על כך שהאירוע התנהל למרות צו בית המשפט שאסר על קיומו.


ראש עיריית תל אביב מסר: "לצערי אתמול בערב החליטו גורמי קיצון דתיים ומשיחיים לרמוס את החלטת בית המשפט והקימו חציצה בין גברים לנשים בתפילת ערב יום כיפור. קהל של מוחים ומוחות מתושבי העיר מנעו מן התפילה להתקיים בצורה בלתי חוקית. אף פעם לא הזעיקו אותי במהלך יום כיפור בתקופתי כראש עיר. אני מבהיר בצורה ברורה- לא אתן לאופייה של העיר להשתנות. בעיר שלנו אין מקום להפרדה מגדרית במרחב הציבורי. למרות ההתראות לנושא זה החלטתי לא להכניס שוטרים כדי לא ליצור הסלמה ביום קדוש זה. זה עוד דוגמא מעציבה לפילוג בעם שלנו, אבל אין פלא כל עוד בממשלה מסרבים להגיד כי יקיימו את החלטת בג"ץ".
 


גם כוח קפלן הגיב על האירוע: "מה שראינו אתמול הוא עוד תוכנית זדונית של דתיים קנאים שניסו להפר צו בית משפט במטרה לכפות הדתה קיצונית על המרחב הציבורי החילוני בארץ. זוהי אותה חבורה שמנסה להפוך את ישראל לדיקטטורה משיחית, חבורה שממנו יוצאים שורפי תינוקות, מעודדים אותם ותומכים בהם. זהו עוד שלב בהפיכה המשטרית המתנהלת בישראל. הציבורי החילוני והליברלי לא יסבול את זה וימשיך להתקומם מולם".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה