משפט

יריב לוין חוטף אש: "מינוי הזוי שנשמע כמו בדיחה"

מגיש הטלוויזיה אבי כאכון הגיב למינויו על ידי שר המשפטים יריב לוין לחבר ועדת ערר למיסוי מקרקעין, זאת למרות שאין לו את הרקע וההכשרה המתאימים לכך והכחיש את הביקורות שהוא מונה עקב קרבתו לחברי כנסת של הליכוד: "אני חבר של כל הפוליטיקאים", בעוד גורמי המקצוע העבירו ביקורת "מינוי בדיחה"
מערכת ice |  4
יריב לוין (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

השדר ומגיש הטלוויזיה אבי כאכון מונה על יד שר המשפטים יריב לוין לחבר ועדת ערר למיסוי מקרקעין, זאת על אף שלא עבר הכשרה בתחום. למרות שאין לו את הידע הנדרש לתחום כה חשוב, לוין החליט בכל זאת למנות את כאכון לתפקיד. גורמים בתחום סיפרו כי מדובר במינוי הזוי וכי בתפקיד חשוב זה חייבים בעלי מקצוע. מגיש הטלוויזיה עצמו הכחיש בראיון לכלכליסט כי מונה לתפקיד עקב קרבתו לבכירים בליכוד.

"אני חבר של כל הפוליטיקאים, אבל מעולם לא ישבתי איתם בבתי קפה, אירחתי בתוכנית שלי כמעט את כל הפוליטיקאים מכל המפלגות, כולל יש עתיד, אבל דווקא עם יריב לוין בחיים לא נפגשתי" אמר כאכון והוסיף: "אני אוהב פוליטיקה ותמיד הולך לשמוע אבל אני לא יושב עם פוליטיקאים בבתי קפה, אני 15 שנה בתעשיית הבידור ופוליטיקה זה בידור. אני לא מאמין בקשרים ,עובדה שעד היום הגשתי מועמדות להמון תפקידים ולא התקבלתי".

אבי כאכון בן 48 מתגורר בפרדס חנה ומציג את עצמו כמנחה בערוץ 12, שדר בגלי צה"ל ומבקר מוסיקה במאקו. כאכון שהחל כצלם עיתונות והגיש פינות בערוץ 24. החל להגיש בערוץ 12 תוכנית בימי שיש בערב בה הוא מארח אמנים, פוליטיקאים וסלבריטאים. לאחרונה אירח את חברת הכנסת מהליכוד מאי גולן, שלאחר מכן שיבחה אותו בטוויטר והעבירה ביקורת על המפגינים.

תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תגובה
    אורי 10/2023/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ברומא קליגולה מינה סוס לחבר סנט ....לוין קליגולה מודרני ממנה אדם ללא כישורים אולי מתאים לתוכניות בידור ברדיו או בטלויזיה .....זה כמו למנות סוס לסנט .
    סגור
  • 3.
    הזיה
    שושי 10/2023/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מבינים....למה כל כך חשוב לומןהטל את עילת הסבירות.מנוי הזוי...??
    סגור
  • 2.
    אדיוט בצמרת
    אזרחית 09/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    את לוין המדינה עד כדי כך לא מעניינת, שהוא מחבל בה ע״י מינויים מופרכים, ןחוקים מופרכים, במטרה להביא להריסה מוחלות, ואז לחגוג את גדולתו על שברי ההריסות. איש עם פרצוף של מטורף
    סגור
  • 1.
    כשדבילים מנהלים את המדינה, ממנים תחתם דבילים (ל"ת)
    LN 09/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור