בארץ

צעדת המחאה הגיעה הערב לירושלים: "נתניהו צריך לבחור"

צעדת הדמוקרטיה בהשתתפות אלפי מפגינים נגד הרפורמה המשפטית הגיעה לירושלים והתמקמה מול משכן הכנסת. ראש האופוזיציה יאיר לפיד מזהיר: "עם ישראל ייקרע לגזרים"
מערכת ice |  1
הפגנה נגד הרפורמה המשפטית בירושלים (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
צעדת המחאה נגד הרפורמה המשפטית הגיעה הערב (שבת) אל תוך ירושלים. אלפי הצועדים שיצאו אמש מקיבוץ נחשון, קיימו בערב קבלת שבת בחניון קק"ל. היום עצרו למנוחה באזור מחלף מוצא ומשם נעו לכיוון הבירה, והחלו להתאסף מול משכן הכנסת ובית המשפט העליון.
הלילה יקימו הצועדים "עיר אוהלים" בגן סאקר בירושלים, לקראת ההצבעות על הצעת החוק לביטול עילת הסבירות. לצורך אבטחת הצועדים עצרה המשטרה את תנועת כלי הרכב בכביש מספר 1 לכיוון ירושלים. מי שהצטרפו היום לצועדים היו חברי "פורום העסקים" שקראו לראש הממשלה: "רגע לפני שיהיה מאוחר מדי: עצרו את החקיקה החד צדדית וחזרו להידברות".

ראש האופוזיציה יאיר לפיד הצטרף למוחים בעצרת המחאה במודיעין ואמר: "לממשלת ישראל יש ביומיים הקרובים רק שתי אפשרויות: להרוס את המדינה, או לא להרוס אותה. להרוס את צה"ל, את הכלכלה, את היחסים עם האמריקאים – או לא לעשות את זה. הם יכולים להמשיך ועם ישראל ייקרע לגזרים. או לעצור את החקיקה, לחזור לשיחות, ומדינת ישראל תנצל. מי הם שידברו על סרבנות? זו הממשלה שיש בה הכי הרבה סרבנים ומשתמטים בכל תולדות מדינת ישראל. יש בממשלה הזו שתי מפלגות שסרבנות היא המדיניות הרשמית שלהם.
 
"נתניהו צריך לבחור: מה הוא מעדיף – את צבא ההגנה לישראל, או את עילת הסבירות. את העגלה בסופר ואת המשכנתאות, או את עילת הסבירות. את היחסים עם ארצות הברית, או את עילת הסבירות. את עם ישראל, או את עילת הסבירות".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    לא מענין
    מירי 07/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    להמשיך עם החקיקה עד הסוף!
    סגור