בארץ

דובר שלום עכשיו: "קמצוץ לעומת מה שצפוי אם הדיקטטורה תעבור"

המחאה נגד הממשלה ומהלכיה מתרחבת ודובר שלום עכשיו מאתגר את מחנהו לקראת החרפת צעדי המחאה נגד הרפורמה המשפטית
דוד זולדן |  1
הרפורמה המשפטית (צילום דוד זולדן)
נדב גלאון דובר 'שלום עכשיו' מזהיר: ״יום שיבוש כזה הוא קמצוץ לעומת מה שצפוי לנו פה אם חוקי הדיקטטורה יעברו״.
נדב גלאון, ממובילי המחאה ודובר שלום עכשיו, אמר את הדברים בריאיון ל-ynet radio כי: "הדברים ברובם המכריע קורים ספונטנית, אלה התארגנויות עצמאיות אבל עם הזמן, ואנחנו כבר בשבוע ה-12, הקהילות האלה והקבוצות האלה הפכו להיות מאוד אפקטיביות, הן גדלות ומתרבות ויודעות לעבוד לבד ולייצר אירועים".
לדברי גלאון: "המאבק נותן קריאת כיוון שהיום צריך לצאת ולשתק את המדינה, אנחנו לא אומרים לאף אחד מה לעשות ואיך לעשות, אלה התארגנויות עצמאיות שעושות עבודה טובה". גלאון הוסיף כי "אם הממשלה תכריז שחוקי הדיקטטורה נגנזים ומושלכים למקומם הראוי, שהוא פח האשפה של ההיסטוריה, לא נמחה".
נכון לשעה זו, היציאות למחלף השלום בנתיבי איילון נחסמו לתנועה בשני הכיוונים. כביש החוף לכיוון דרום נחסם במחלף בית ינאי ובמחלף פולג לדרום. כביש 4 נחסם בצומת רעננה מרכז בשני הכיוונים ועימותים פרצו במקום כששוטרים החלו לפנות את המפגינים בכוח, חמישה מפגינים נעצרו.
נחסמה גם העלייה מכביש 5 מזרח למחלף הכפר הירוק, שני מפגינים נעצרו. בכפר סבא, תלמידים והורים חסמו את הכביש סמוך למחלף רעננה צפון. כ-300 בני אדם מפגינים גם מחוץ לאולמי אווניו באיירפורט סיטי, שם צפוי להתקיים כנס בהשתתפות ח"כ אבי דיכטר ושר הכלכלה ניר ברקת מהליכוד. המשטרה קראה למפגינים שחוסמים את כביש הגישה למקום להתפנות.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רק בשר מתאים
    My oh my 03/2023/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    https://fb.watch/jrOCNGLgSe/
    סגור