בארץ

השר ניר ברקת חולץ מהמון זועם שהפגין נגדו, אבן פגעה בחלון

מפגינים נגד המהפכה המשפטית גילו כי שר הכלכלה ניר ברקת מופיע בכנס בכפר סבא, ומיהרו להפגין מחוץ לאולם. אבן הושלכה וניפצה חלון, השר חולץ על ידי המשטרה בדרכו לרכב ומפגינים ניסו לחסום את דרכו
מערכת ice |  2
ח"כ ניר ברקת מהליכוד (צילום דוברות ניר ברקת)
מהומה הערב (חמישי) בסיום כנס בו השתתף שר הכלכלה ניר ברקת (ליכוד) בכפר סבא. המפגינים נגד המהפכה המשפטית שגילו את דבר נוכחותו של השר בכנס, הגיעו למחות מחוץ לאולם בו נאם.
לפי עדויות נוכחים במקום וסרטונים שהופצו, אבן הושלכה לעבר אחד החלונות באולם בו שהה השר, וזגוגיתו התנפצה. החלון היה מכוסה בווילון כך שאיש לא נפגע. שוטרים שהוזעקו למקום נאלצו לחלץ את השר בצאתו מהאולם החוצה אל רכבו המשוריין. המפגינים ניסו לחסום בכוח את דרכו של השר, אך נהדפו על ידי המאבטחים והמשטרה.

השר ברקת הגיב על התקרית ומסר: ״אלימות היא הסכנה הגדולה ביותר לדמוקרטיה שלנו. אני קורא לראשי האופוזיציה לגלות אחריות ולא לתת לגיטימציה לשום סוג של אלימות. זה עלול להיגמר בשפיכות דמים״.
 
השרה אורית סטרוק צייצה בטוויטר שלה בעקבות המקרה: "האבן שניפצה את החלון בכנס של ניר ברקת בכפר סבא - חייבת להיות תמרור עצור ענק לכל אזרח אחראי. מאחורי היד שידתה את האבן עומדת חבורה של מסיתים שמתירים יום יום את דמנו. מי שלא יגנה את האלימות הזו, ולא יקרא להפסקתה המיידית - לא יוכל לומר ידינו לא שפכו ועינינו לא ראו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    ניר ברקת אתה לך הבייתה אתה לא ראוי להיות לנו שר
    דינה 03/2023/18
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לך הבייתה ניר. מהיום הראשון שלך בכנסת לא עשית שום דבר מועיל.
    סגור
  • 1.
    איזה פודל ברקת
    ברקת הפודל 03/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חבל על זריקת האבן. לא לשחק לידים שלהם. מחפשים סיבות לצייר את המחאה כאנרכיסטית. לגבי הטיפול בחברי כנסת פחדנים שמוכנים לחרב את המדינה, כך יעשה. לא יהיה לכם שקט, כמו שלנו אין שקט לחיות בדיקטטורה של עבריינים.
    סגור