תרבות ופנאי

רן דנקר תוקף: "מזלזלים בנו, אנחנו עוד שניה במלחמת אחים"

אחד האמנים המצליחים בישראל קורא לחבריו להתעורר ולהצטרף למחאה נגד המהפכה המשפטית. בראיון אמר: "המנהיגים שלנו דוחפים לנו אצבעות בעיניים ומתייחסים אלינו בצורה מזלזלת וצינית"
מערכת ice | 
רן דנקר (צילום אור דנון)
על רקע יום המחאה נגד המהפכה המשפטית, יוצא היום רן דנקר בקריאה נרגשת לחבריו האמנים להצטרף למחאות נגד הממשלה. הבוקר (חמישי) קרא דנקר לחבריו בסטורי באינסטגרם שלו להשתתף בעצרת החרום של האמנים בבית אריאלה.
"חבריי וחברותיי האמנים! די להסתתר", כתב בסטורי, "זה הזמן להתאחד מול הציניות והאלימות שהממשלה שלנו מובילה. רוצים לקרוע אותנו אחד מהשני, רוצים להשתיק אותנו, רוצים לרמוס לנו את החופש להיות חופשיים בארצנו. די!".

בראיון לגאולה אבן ברשת 13 אמר רן דנקר: "החוויה שלי היא לא ריב עם מישהו בעם, אלא שהמנהיגים שלנו דוחפים לנו אצבעות בעיניים ורבים בינם לבין עצמם ומתייחסים אלינו בצורה מזלזלת וצינית - ואנו מוצאים את עצמנו בסוף רבים אחד עם השני ועוד שניה מלחמת אחים, כבר לא נראה לי הזוי להגיד את זה". דנקר קרא לאמנים לנצל את הכוח הצנוע שיש להם ולהתאחד ולקרוא להידברות.
 
בעבר כתב דנקר בסטורי שלו בתחילת המחאה בככר הבימה: "ליבי עם רבבות המפגינים הערב! שלא ימכרו לכם לוקשים, ההפגנה היא לא של ימין ושמאל ולא של אף קהילה אלה של מדינה שלמה שנדרסת על ידי קיצוניים שמבקשים להפוך אותה לדיקטטורה. זאת הפגנה על צביונה של ישראל כמדינה דמוקרטית ליברלית מתקדמת חופשית, שמבקשת לקבל את כל אזרחיה בצורה שווה ומכבדת בלי לגזור או להדוף אף זכות של אף אזרח".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה