בארץ

יום המעשים הטובים בעמותת 'אור ירוק' יצוין בסימן בטיחות בדרכים

לכבוד יום המעשים הטובים, עמותת 'אור ירוק' משיקה מגוון פעילויות בארץ להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים ואלו יתקיימו בגנים, בבתי ספר יסודיים ובבתי אבות
מערכת ice | 
פעילות ליום המעשים הטובים (צילום עמותת אור ירוק)
ביום שלישי הקרוב נציין בארץ את יום המעשים הטובים ולכבוד המאורע עמותת 'אור ירוק' מודיעה על מספר פעילויות ברחבי המדינה, בשיתוף עמותת 'רוח טובה', שיופעלו על ידי מתנדבי ופעילי העמותה. 
הפעילויות במסגרת אותו היום יוקדשו למען בטיחות בדרכים בקרב ילדי הגנים, תלמידי בית ספר יסודיים והאזרחים הוותיקים. כך למשל, מתנדבי זה"ב בגנים יקיימו פעילויות בקרב 25 אלף ילדים בגנים בארץ ואת באמצעות שירה, משחקים ויצירה חווייתית, תחת סימן "מעשים קטנים, הבדל גדול".
בבתי הספר היסודיים יפעלו 50 אלף תלמידים להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים, ולכבוד כך הוכן מערך לימודים ייחודי לרגל אירועי היום. בקרב האזרחים הוותיקים, 600 מתנדבים ופעילים של העמותה, בשיתוף מדריכי של"ח הצעירים של משרד החינוך יקיימו פעילות מצילת חיים בכ-200 מרכזי יום לאזרח הוותיק ובתי אבות בכל הארץ.
עו"ד יניב יעקב מנכ"ל עמותת אור ירוק מסר: "ילדים ואזרחים וותיקים הם אוכלוסיות שנמצאות בסיכון גבוה להיפגע בתאונת דרכים. מדינת ישראל נמצאת בראש המדינות המסוכנות לילדים ולאזרחים וותיקים בכביש ולכן החיבור עם עמותת רוח טובה ביום המעשים הטובים הוא טבעי ונכון. אנחנו פועלים בכל ימי השנה לחיזוק ערכי הבטיחות בדרכים בקרב ילדים ואזרחים וותיקים, אבל ביום הזה יש תשומת לב גבוהה לפעילות חברתית קהילתית. אם נצליח בפעילות המשותפת שלנו ביום הזה למנוע מילד או אדם מבוגר אחד לפחות לחוות את הסבל הנורא של תאונת דרכים, אזי כל המאמץ וההשקעה שווים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה