בארץ

מד"א ברכישה ענקית: כך נערך ארגון ההצלה הלאומי למצבי חירום

חברת YTCOM GROUP תספק לארגון ההצלה הלאומי של ישראל ציוד תקשורת לווייני ומערכות גיבוי מתח ל 72 שעות. במסגרת פרויקט הרציפות התפקודית, נרכשו עשרות עורקים לווייניים שיהוו גיבוי לתשתיות התקשורת הקיימות
מערכת ice | 
מדא (צילום דוברות מד"א)
לאחר שפורסם מוקדם יותר היום (שני) מגן דוד אדום הקים שירות חדש עבור הנשים ההרות המתגוררות ביישובי הצפון, נודע כי חברת "YTCOM GROUP" תספק לארגון ההצלה הלאומי של ישראל ציוד תקשורת לווייני ומערכות גיבוי מתח ל 72 שעות. 
פרויקט הרציפות התפקודית כולל רכש של עשרות עורקים לווייניים שיהוו גיבוי לתשתיות התקשורת הקיימות, כולל מערך אנרגיה מתקדם לכל אתר ומתקן של מד"א אשר יאפשר פיקוד ושליטה עצמאית בפריסה ארצית ומרחבית בזמני מלחמה ורעידת אדמה. זאת כחלק  מהערכות הארגון למצבי קיצון בחירום בהם התשתיות הלאומיות עלולים לצאת מכלל פעולה.
מערך התקשורת הלוויינית, שהותאם לצרכי מד"א, מסופק, מותקן ומופעל על ידי חברת YTCOM GROUP שפעילותה גדלה מאוד מאז פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" וזאת לאור המצב הבטחוני המורכב בישראל, בדגש על הגזרה הצפונית ואיומים נוספים. 
המערכת הלווינית החדשה שהותאמה לצרכי מד"א, תחבר בין אתרי ומתקני הקשר של הארגון לליבת המערכות של הארגון ותאפשר את רציפות תפקודית במצבי קיצון,  למשל בעת רעידת אדמה ובזמן מלחמה.
על הפיתוח החדשני אחראית מחלקת ההנדסה של YTCOM GROUP ומיושם ומופעל על יד מחלקת השירות בפריסה ארצית. על רקע האיום הקיים בנוגע להפסקות חשמל ממושכות במרחבים גדולים וכחלק מהערכות לרציפות תפקודית, הוצגו מספר פתרונות של מארזי אנרגיה חכמים הכוללים גם ניטור מרחוק ועל ידי כך מייצרים אנרגיה לאתרים והמתקנים של מד"א למשך כ 72  שעות בהתאם לאיום הייחוס שהוגדר.
גבי שמלו, מנכ"ל חברת YTCOM GROUP, התייחס לפיתוח החדשני: "המערכות שבימים אלו מותקנות במד"א מאפשרים למד"א עצמאות במצבי חירום משתנים בזמן שהתשתית הלאומית  קורסת, המערכות משפרות את פעילותם בשטח, ובכך תורמת באופן ישיר להצלת חיים. אני מודה למגן דוד אדום על האמון המתמשך בנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה