בארץ

דליפת חומר מסוכן במרכז ת"א - זו האזהרה של כבאות והצלה

תושבים רבים דיווחו על ריח חזק של אמוניה ועל צריבות בעיניים. צוותים של כבאות והצלה הגיעו לאזור קרליבך וסגרו את הרחוב, "הציבור מתבקש שלא להתקרב למקום"
מערכת ice |  1
כבאות והצלה (צילום מאיר וקנין/Flash90)
כבאות והצלה הוקפצה לאזור קרליבך בתל אביב בעקבות דיווחים רבים על צריבות בעיניים וריח חזק של אמוניה. צוותי הכבאות בודקים היתכנות לדליפת אמוניה והודיעו לעובדי המסעדות באזור להתפנות. "הצוותים בוקים ופועלים לאיתור החומר והדליפה ברחוב קרליבך 23 פינת החשמונאים, הציבור מתבקש שלא להתקרב למקום."
לפני שבוע המשרד להגנת הסביבה דיווח על תהליך ריקון אמוניה ממערכת הקירור של בית הקירור "פורגל" בלב העיר תל אביב, בסמוך למקום שבו נמצאים כעת צוותי הכבאות. בסך הכול פונו מהמקום שני טונות של אמוניה אל מימית. האמוניה פונתה בידי צוות החירום של חברת חיפה כימיקלים שביצע שנשכר על ידי המפעל.
מנהל מחוז תל אביב במשרד להגנת הסביבה, יורם הורביץ, אמר בסיום תהליך הפינוי: "בתום תהליך מורכב שדרש שיתוף פעולה מול מספר רב של גורמים, תהליך פינוי אמוניה מבית הקירור פורגל הסתיים בהתאם לצו פינוי רעלים שהוציא המשרד לבית הקירור. המשרד להגנת הסביבה ימשיך לפקח בקפדנות על מחזיקי חומרים מסוכנים ויוודא כי לא יסכנו את הסביבה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אז? האמוניה היום היא שאריות שנשפכו לפני כמה ימים? (ל"ת)
    ממ 04/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור