משפט

מכבי תל אביב הפסידה בתביעת הענק: תשלם פיצויים במיליונים

מאמן מכבי תל אביב בכדורגל לשעבר, פטריק ואן לוון,  זכה בתביעה שהגיש כנגד המועדון דרך מוסדות פיפ"א, שקבעה כי הקבוצה הצהובה תשלם להולנדי 517,457 יורו בגין הפרת הסכם ותשלומים נוספים
מערכת ice | 
המדים החדשים של מכבי תל אביב (צילום מועדון הכדורגל מכבי תל אביב)
מאמן מכבי תל אביב בכדורגל לשעבר, פטריק ואן לוון, שמשמש כיום כמאמן של קבוצת זוריה האוקראינית, זכה בתביעה שהגיש כנגד המועדון דרך מוסדות פיפ"א, שקבעה כי הקבוצה הצהובה תשלם להולנדי 517,457 יורו בגין הפרת הסכם ותשלומים נוספים. את ההחלטה קיבל הדיין לואיס קאנוניקוף מפרגוואי. כך על פי דיווח של ערוץ הספורט היום (רביעי).
כזכור, הכל החל באוקטובר 2021, אז הודיעה מכבי ת"א על פיטורי המאמן. במהלך החודשים שלאחר מכן ניסה ההולנדי, באמצעות עורך דינו ניר ענבר, שגם אחראי על התביעה שהוגשה לפיפ"א, להגיע להסדר כספי מול המועדון, אבל כל הניסיונות שלו לסיים את ההתקשרות בצורה מכובדת וללא צורך במשפט לא צלחו בשל מה שהוגדר אז "פערים גדולים" בין הצדדים.

הצהובים ביקשו לקבל את הנימוקים להחלטת הדיין, והם מתכוונים לערער על כך ל-CAS, בית הדין הגבוה לערעורי ספורט, זאת כדי לצמצם את הנזקים כמה שאפשר. רגע שיתקבל המסמך, לצהובים יהיו 21 ימים להחליט אם לערער על הפסיקה.  הצהובים יטענו בין היתר כי פיפ"א לא היתה הסמכות לדון בתיק וכי חילוקי הדעות בין הצדדים היו צריכים להתנהל במסגרת המקומית, בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה