משפט

הוט מובייל עקצה לקוח בחשבונית מנופחת? "שיחות שלא קיימתי"

לקוח של חברת הוט מובייל טוען כי שירות שלא ביקש להתחבר אליו, גרר חשבונית מנופחת של אלף שקלים, על שיחות שלא ביצע, זו התגובה המכעיסה של נציג השירות
מערכת ice | 
אלפי מוזיקאים נגד הוט (צילום pexels ,Magma Images)
בתוכנית הכל כלול ברשת 13 דיווחו היום על המקרה המכעיס, בו לקוח של הוט מובייל קיבל חשבונית שלא תואמת את פעילותו עם שירות החברה, ובתגובה לבקשתו לבירור הנושא נאלץ קיבל הפניה לבית המשפט.
יעקב זומר חזר מחו"ל ונדהם לגלות כי על אף שלא השתמש בשירותי החברה, קיבל חשבונית בסכום של כמעט אלף שקלים על שירותי החברה בחו"ל. נסעתי להנאתי לטיול לרומניה. מהרגע שעליתי למטוס הטלפון היה חסום - לא יכול לקבל שיחות. ברומניה השתמשתי רק בווי פפיי ולא קיבלתי שיחות מישראל. כשחזרתי לישראל, גיליתי חשבונית עם 896 שקלים על שיחות מחו"ל, הנציג של הוט אמר לי שאין שום חריגה בחשבון".
זומר העיד בפני אריק וייס כי ביקש פירוט שיחות ושירותים מהחברה, כדי להבין כיצד נצבר סכום שכזה. אולם חרף בקשותיו, נציג השירות עימו דיבר טען כי פירוט שיחות הוא יוכל לקבל רק בצו בית משפט. 
תגובת הוט מובייל להכל כלול: "הלקוח טס ללא חבילת חו"ל למרות שקיבל עדכון בעת הגעתו ליעד ובחזרתו. כמו כן קיבל התראה על שימושים חורגים שאינם כלולים בהסדר ההתקשרות. מעבר לכך על פי דין קבלת פירוט שיחות מחייב צו של בית משפט. החברה נהגה בהתאם להנחיות הדין.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה