בריאות

משרד הבריאות בפנייה חשובה למתנדבים ולאנשי צוות רפואי

משרד הבריאות הקים מכלול התנדבות במסגרת המשלט הלאומי של המשרד. המשרד קורא לכל מי שרוצה להתנדב ובכלל זה גם לאנשי צוות רפואי, מהארץ ומהעולם, להירשם ולהוסיף את שמם לקהילה הולכת וגדלה של תומכי ישראל
מערכת ice | 
משרד הבריאות
משרד הבריאות מקבל אלפי פניות של אזרחים להתנדב במערכת הבריאות. המשרד מדגיש כי המערכת ערוכה עם כוח האדם הנדרש ועם זאת, בארגון נערכים למצב בו ייווצר עומס נוסף על מערכת הבריאות בשל אירועים קיצוניים ולא צפויים.
על כן, ולאור המצב הביטחוני המתמשך בישראל, משרד הבריאות הקים מכלול התנדבות במסגרת המשלט הלאומי של המשרד. המשרד קורא לכל מי שרוצה להתנדב ובכלל זה גם לאנשי צוות רפואי, מהארץ ומהעולם, להירשם ולהוסיף את שמם לקהילה הולכת וגדלה של תומכי ישראל.
המקצועות המבוקשים להתנדבות מישראל ומחו"ל: רופאים, רופאי שיניים, אחים ואחיות (גם סטודנטים לסיעוד), פרמדיקים, דיאטנים, עובדי שירות סוציאלי, פיזיותרפיסטים, מרפאים בעיסוק, קלינאי תקשורת, פסיכולוגים, רוקחים ועוזרי רופאים, שהם בעלי רישיון לעסוק במקצוע בישראל או בחו"ל.
מתנדבים ומתנדבות ישראלים שאינם בעלי מקצוע רפואי, ורוצים לסייע במאמץ של מערכת הבריאות לשרת את כל מי שזקוק לסיוע רפואי, יכולים לסייע בצרכים שונים כמו אדמיניסטרציה, לוגיסטיקה, שינוע ועוד.
המבקשים להתנדב נדרשים למלא את הטופס המקוון המתאים, בהתאם למקום מושבם - בארץ או בחו"ל, ומשרד הבריאות ייצור קשר עם פונים שיימצאו מתאימים על פי צרכי מערכת הבריאות.
טופס מקוון עבור אנשים מקצוע ומתנדבים מישראל: https://go.gov.il/volunteers-moh
טופס מקוון עבור אנשי מקצוע וסטודנטים למקצועות בריאות מחו"ל: https://go.gov.il/intern-med-volunteer
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה