בריאות

נולד לכם תינוק? מאוד ישתלם לכם לעבוד בחברה הישראלית הזו

נולד לכם תינוק וחופשת הלידה לא מספיקה? חברת מארוול ישראל תעניק לעובדיה חופשת הורות מורחבת בתשלום מלא - למשך 12 שבועות נוספים מעבר לחופשה המעוגנת בחוק
מערכת ice | 
משרדי חברת השבבים מארוול (צילום יחצ)
כל הורה מכיר את הדילמה לאחר לידת התינוק: חופשת הלידה בתשלום אורכת 15 שבועות בלבד, פרק זמן שאינו מספיק להסתגל למצב החדש, ומוקדם מדי להשאיר את התינוק במעון. חברת מארוול ישראל הולכת לקראת עובדיה ותעניק להם חופשת הורות מורחבת בתשלום מלא - למשך 12 שבועות נוספים מעבר למעוגן בחוק.
ההטבה תינתן החל מדצמבר הקרוב לכל עובדי ועובדות החברה בישראל, נשים וגברים כאחד, בין אם נולד להם ילד/ה ובין אם מדובר באימוץ או באומנה. בישראל, מועסקים בשני מרכזי הפיתוח של החברה כ-600 עובדים, והיא אחת המדינות הראשונות של החברה הבינלאומית ליישום המדיניות החדשה.

מארוול היא מובילה עולמית בתעשיית השבבים בתחומי תקשורת, אחסון ומחשוב. מארוול ישראל היא בין החברות הגדולות בארץ לפיתוח שבבים ללא ייצור (Fabless) ופועלת בשני אתרי פיתוח – בפתח תקווה וביוקנעם.
יוסי שושני, המנהל את מרכזי הפיתוח של מארוול בישראל, מסר: "דווקא בתקופה מאתגרת בתעשיית ההיי-טק העולמית והמקומית, לרבות בתעשיית השבבים שבה אנו פועלים, מארוול רואה ברווחת עובדיה ערך עליון ופועלת ליצור איזון מיטבי בין העבודה לבין חיי המשפחה. בעידן הנוכחי בו אנו חיים, יש לכולנו מחויבות להיות קשובים לצרכים העדכניים של עובדינו ולהעניק להם את המענה המתאים. עובדות ועובדי מארוול הם הבסיס המרכזי של החברה ולכן חשוב לנו שהם יקבלו מעטפת מלאה, באופן שוויוני בין נשים לגברים, ובמיוחד כשמדובר ברגע אישי ומרגש כמו חופשת הורות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה