רכילות עסקית

אילון מאסק צייץ בעברית ושבר את הרשת: זה מה שכתב

בהפתעה גמורה, לעני מאות מיליוני העוקבים שלו, מאסק צייץ את פסוק ט"ז מפרק ט"ז בספר משלי: "קנה חכמה מה טוב מחרוץ וקנות בינה נבחר מכסף", לא פחות מ-10 מיליון חשיפות היו לאירוע הזה. איך הגיבו הישראלים?
מערכת ice |  1
אילון מאסק (צילום shutterstock)
נראה שהביקור בישראל הצליח לטלטל את האיש העשיר בעולם אילון מאסק. אחרי פגישה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו וסיור בעוטף עזה ההרוס, הלילה (אור לשני), הבעלים של טסלה ו-X העלה ציוץ תנ"כי בחשבון שלו ושבר את הרשת.
בהפתעה גמורה, לעני מאות מיליוני העוקבים שלו, מאסק צייץ את פסוק ט"ז מפרק ט"ז בספר משלי: "קנה חכמה מה טוב מחרוץ וקנות בינה נבחר מכסף", לא פחות מ-10 מיליון חשיפות היו לאירוע הזה.

הוא גם צייץ מחדש את דבריו של משקיע ההון הסיכון הישראלי מייקל אייזנברג, שיצא להגנתו: "אילון מאסק - למה הביקורת על ביקורו של מאסק היא לא במקום, מה עומד מאחורי הביקור החשוב שלו בישראל ומה זה מבשר על העתיד?".
 
מי שכמובן החמיאו לו מיד היו הישראלים הרבים שהגיבו לו בעברית, חלקם כתבו בהומור: "בוא תקנה את בית"ר אבא, נעשה ממך מלך", היה מי שכתב לו על דבריו: "מת לדעת מי הביא לו את המשפט הזה". כמובן שגם שונאיו הגיבו ותקפו אותו על כך שלא ביקר בעזה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מביך
    מייקל אייזנברג 12/2023/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כמה מילים כדי להצדיק את הליקוק. X היא כלי נשק שהופעל על ידי חמאס שותפיו נגד ישראל הישראלים. כולל ילדים. טרואמות שלא ישכחו ודעת קהל שיהיה קשה לתקן ותעלה לנו בחיים נוספים. כמו גם צוקרברג היהודי רק מחיר המניה של חברת הנשק שלו מעניין אותו
    סגור