רכילות עסקית

בעלי ישראל קנדה מבלים במרוקו, האם השרה שקד הצטרפה?

בעלי ישראל קנדה רוזן וטוכמאייר יצאו לטיול משותף במרקש שבמרוקו, לא רחוק משהותה של שרת הפנים איילת שקד, המקורבת לרוזן
מערכת ice |  1
ורד וברק רוזן (צילום מתוך האינסטגרם)
אנשי העסקים ברק רוזן ואסף טוכמאייר, בעלי חברת הנדל"ן ישראל-קנדה, יצאו לחופשה במרוקו יחד עם בנות זוגם, ורד רוזן ומירי טוכמאייר. הארבעה בילו במרקש וחגגו בין היתר בסגנון המקומי עם הבגדים האתניים והריקודים הים-תיכוניים.

ישראל קנדה פרסמה לפני כחודש את הדו"חות נכון לסוף מרץ השנה, שמצביעים על צמיחה מרשימה לצד גדילה משמעותית בהיקף הפעילות.  כאשר המנייה שלה עלתה בלא פחות מ-13.83% ונעצרה בשער קובע של 1,539 נקודות. 
  
סך המאזן של החברה ליום 31 במרץ 2022, הסתכם לכ-846.8 מיליון שקל, בהשוואה לסך של כ-167.8 מיליון שקל ביום 31 בדצמבר 2021. אשר לעולם הנדל"ן, החברה מכרה מתחילת השנה כ-180 דירות בהיקף כספי מרשים במיוחד של כ-823 מיליון שקל.

 
מי שעוד בילתה במרוקו בשבוע שעבר וחזרה בסוף השבוע האחרון היא שרת הפנים איילת שקד. שקד נחשבת למקורבת לברק רוזן, אך לא ידוע אם במהלך הטיול נפגשו השניים. בכל אופן, שקד היתה טרודה גם במחשבות על עתידה הפוליטי, לאחר שבמהלך הטיול בישר לה בהפתעה ראש הממשלה בנט כי הוא מפרק את הממשלה ומעביר את המושכות ליאיר לפיד.
 
ביום העצמאות האחרון אירח רוזן בביתו שבהרצליה פיתוח את צמרת עולם הנדל"ן, ובין האורחים נצפו כמובן גם האחים צחי ועידו חג'ג' שמרבים לבלות ומציגים חיי פאר. צחי חג'ג' הגיע עם רעייתו רותם וחברתם הקרובה יוצאת הישרדות מעיין אשכנזי. בני החבורה מרבה לבלות ביחד גם עם שר פיטנס, ומיכל הקטנה וניר ויצמן מבעלי מלונות בראון. בני החבורה
אף חגגו רק לאחרונה במימונה של המפיק ויועץ התקשורת אסף ויינר בכפר שמריהו.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שקד בנט תתביישו לכם מכרתם את עם ישראל ושכנעתם אותי לבחו (ל"ת)
    נכה צה"ל 06/2022/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור