השוק

בגלל המלחמה? זו החברה המוכרת שמוציאה את המטה שלה מישראל

חברת הטכנולוגיה הישראלית פאגאיה החליטה להוציא לאחרונה את מטה החברה מישראל ולהעבירו לארה"ב, אך טוענת כי אין קשר למלחמה, וכי המטרה היא לעודד גופים מוסדיים בארה"ב להשקיע במניה. בנוסף, היא פרסמה נתונים ראשוניים בנוגע ל-2023
מערכת ice | 
גל קרובינר (צילום יחצ)
חברת הטכנולוגיה הישראלית פאגאיה פרסמה לאחרונה את הפעולות האסטרטגיות שהיא מתכננת בשביל להגביר את הסחר במניה שלה. כחלק מההתייעלות, היא הודיעה על העברת המטה שלה מישראל לארה"ב, אך היא מיהרה להסביר כי מדובר במהלך טכני בלבד, וכי אין לו קשר למלחמה.
חשוב להבהיר כי מרבית ההנהלה של החברה כבר יושבת בארה"ב, וביניהם גם המנכ"ל, גל קרובינר. כמו כן, הם מסבירים כי מרכז הכובד הטכנולוגי של החברה יישאר בישראל וכי לא צפויים מעברים נוספים של מנהלים מישראל. המטרה העיקרית של המהלך הוא לעודד גופים מוסדיים בארה"ב להשקיע במניה.
בדיווח של החברה, היא ציינה את נתוניה הראשוניים לשנת 2023, ובו נכתב כי רשת ההשקעות של החברה (נפח הפעילות) צפוי להיות בין 8 מיליארד ל-8.2 מיליארד דולר. כמו כן, ההכנסות שלה צפויות להיות בין 800 ל-825 מיליון דולר.
"התוצאות הראשוניות שלנו לשנת 2023 שאנחנו מציגים היום, מדגימות את החוזק של הרשת הדו-צדדית שלנו והיצע המוצרים המגוון למלווים ומשקיעים", ציין גל קרובינר, מייסד שותף ומנכ"ל בפאגאיה טכנולוגיות. "בזמן שאנחנו ממשיכים במסע שלנו כחברה ציבורית, אנו מבקשים ליישם מספר פעולות אסטרטגיות בכדי לשפר את הסחירות במניה שלנו, ליישר קו עם נוהלי שוק ההון בארה"ב ולחזק את היכולת שלנו לשפר את ערך בעלי המניות לטווח ארוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה