השוק

עובדי אינטל? זו הבשורה הרעה של החברה

באינטל לא מתכוונים להעניק שי לחג לעובדים לראש השנה. החלטה זו מגיעה על רקע סבבי הקיצוץ שהתרחשו בחברה
מערכת ice |  1
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
על רקע הקיצוצים האחרונים בחברה, באינטל לא מתכוונים להעניק מתנה לעובדיה לקראת ראש השנה. בחברה הנהיגו לאחרונה מספר סבבי קיצוצים על מנת לעמוד ביעד ששמו לעצמם, צמצום ההוצאות ב-10 מיליארד דולר עד שנת 2025.
כזכור, אינטל הודיעה בעבר על קיצוץ בשכר הבכירים ועובדי הביניים מדרגה 7 ומעלה. קיצוץ זה לא יצא לפועל בסופו של דבר לאחר שהחברה חזרה להרוויח בדו"ח השני של שנת 2023. 
אינטל קיבלה אתמול (שלישי) דחיפה חזקה מהמועצה הארצית לתכנון ולבנייה כאשר המועצה המליצה לממשלה על הרחבה נוספת של המרקם העירוני של קריית גת, אשר נועדה לאפשר בחינה תכנונית של פוטנציאל שטחי פיתוח נוספים שיאפשרו מענה רחב למגוון אוכלוסיות, וכן שטחים פתוחים לטובת תושבי המרקם העירוני בראייה ארוכת טווח. לשם כך, נדרש לבצע עדכון בתוכנית המתאר הארצית של מדינת ישראל (תמ"א 35).
מנכ"ל מינהל התכנון, רפי אלמליח: "החלטת המועצה הארצית משקפת את מדיניות התכנון שרואה בקריית גת עיר מרכזית בישראל עם פוטנציאל פיתוח משמעותי של היצע יחידות הדיור. כמו כן, הרחבת מרקם הפיתוח של קריית גת, יאפשר את הרחבת מפעל אינטל דרומה שיהווה צמיחה מנוע צמיחה כלכלי חשוב למדינת ישראל בכלל ובדרום בפרט".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מה??
    ששי ז המובטל 09/2023/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובדי אינטל לא יקבלו שי לחג? איך זה יתכן? באמת ממש עצוב
    סגור