השוק

רבעון שני ברציפות: לודן הנדסה מציגה רווחים והכנסות שיא

חברת לודן הנדסה פרסמה את הדוחות שלה לרבעון השני של 2023 ואלו מציגים רווחי והכנסות שיא - רבעון שני ברציפות. החברה רשמה הכנסות של כ-163 מיליון שקל ורווח נקי שובר שיאים של 8.4 מיליון שקל
מערכת ice | 
חתימה על מסמכים (צילום pixabay)
חברת לודן הנדסה פרסמה היום (חמישי) את דוחותיה הכספיים לרבעון השני של 2023 ואלו משקפים הכנסות של כ-163 מיליון שקל ורווח נקי שובר שיאים של 8.4 מיליון שקל. מדובר ברבעון השני ברציפות שהחברה שוברת את השיאים של עצמה בגזרת הרווח וההכנסה. בהתאם לנתונים, קצב ההכנסות השנתי של החברה עומד על 650 מיליון שקל.
ההכנסות ברבעון השני של 2023 הסתכמו כאמור בכ-163 מיליון שקל - גידול של 16% בהשוואה לרבעון המקביל. הגידול בהכנסות מיוחס לגידול במחזור ההכנסות של פעילות ההנדסה במערב אירופה של 14 מיליון שקל, גידול שבחלקו נבע מתיסוף בשער האירו ביחס לשקל.
הרווח הגולמי הסתכם בכ-18 מיליון שקל, גידול של 15% בהשוואה לכ-15.6 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח הגולמי ברבעון השני נאמד ב-11.1% מסך ההכנסות, בדומה  לשיעור הרווח הגולמי ברבעון המקביל.
 
הרווח התפעולי ברבעון הסתכם בכ-12 מיליון שקל, כ-7.4% מסך ההכנסות, בהשוואה לרווח תפעולי של כ-9.6 מיליון שקל, כ-6.9% מסך ההכנסות ברבעון המקביל. הרווח התפעולי ברבעון השני של 2023 הושפע במיוחד מגידול בתחום התוכנה ובקרה ופעילות ההנדסה בחו"ל.
הרווח הנקי הסתכם ברבעון השני של 2023 בכ-8.4 מיליון שקל, בהשוואה לרווח נקי של כ-6.8 מיליון שקל ברבעון המקביל. בחודש אפריל 2023 חילקה לודן דיווידנד של 11.5 מיליון שקל, ובסך הכול חילקה החברה בגין רווחי 2022 דיווידנד בסך 17.3 מיליון שקל בהתאם למדיניות הדיווידנד שאושרה.
מנכ"ל לודן, ארנון אהרון, התייחס לדוחות: "תוצאות הרבעון השני משקפות היטב את הגמישות העסקית והזהירה שבעסקי הקבוצה ואת היכולת של לודן להתנהל אל מול תנאי שוק משתנים תוך שמירה על רווחיות גבוהה. לודן ממשיכה ביישום המהלכים האסטרטגים מתוך ראיה וניתוח השינויים בשווקים. בהסתכלות קדימה, לודן ערוכה היטב להמשך צמיחה על בסיס פרויקטי התשתית הגדולים אשר לא הושפעו או הושפעו בצורה מינורית, בתחומי: התחבורה הציבורית, תעשיות ביטחוניות ומבני ציבור. החברה ממשיכה ביישום התוכנית האסטרטגית לטובת הרחבת פעילות הקבוצה וכניסה לתחומים משלימים, תוך השגת יתרונות לגודל וחיזוק הרווחיות".
לאחרונה הצטרפה חברת ברנד (הציבורית) כבעלת עניין בחברת לודן, עם אחזקות של כ-20% מהמניות המונפקות. אהרון התייחס: "אנחנו מברכים על הצטרפותה של ברנד לקבוצת מחזיקי המניות בלודן, כקבוצה, הכוללת גם את חברת מרגל, המוכרת היטב בקרב התעשיה הישראלית ובעולם התשתיות האזרחיות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה