השוק

מחירי השוקולד בישראל מתייקרים: כמה תשלמו מעכשיו על קינדר ונוטלה?

חברת פררו, המייבאת לישראל מותגי שוקולד מוכרים כגון פררו רושה, רפאלו, קינדר, קינדר בואנו, נוטלה, טיק טק ועוד, מעלה את מחירי המוצרים בשיעור של 6.9%
מערכת ice |  1
נוטלה (צילום pixabay)
גל עליית המחירים הגדול בתקופה האחרונה בישראל ממש לא עוצר. חברת פררו, המייבאת לישראל מותגי שוקולד מוכרים כגון פררו רושה, רפאלו, קינדר, קינדר בואנו, נוטלה, טיק טק ועוד, מעלה את מחירי המוצרים בשיעור של 6.9%. כך פורסם אתמול (חמישי) ב"ישראל היום".
על פי הדיווח, עליית המחירים של פררו בישראל תיכנס לתוקפה בעוד חודשיים, ב-11 ביולי. מחברת פרימיום, הנציגה הרשמית של מוצרי פררו בישראל, נמסר בתגובה לפרסום של "ישראל היום": "לצערנו, אנו נאלצים לבצע עדכון מחירון באופן מתון ובשיעור ממוצע של 6.9% בשל המשך התייקרויות חומרי גלם ואריזה, והחלשות השקל לעומת הדולר והיורו".
זו ממש לא הפעם האחרונה שפררו מעלה את מחיריה בישראל. שרק לפני כחצי שנה מחירי חלק מהמוצרים בארץ התייקרו בשיעור של בין 2% ל-5%. רק בשבוע שעבר החליטה חברת שוקולדים נוספת, מארס, כי תעלה את מחירי השוקולד האהובים שלה. כך למשל השוקלדים של סניקרס יעלו ב-8%, M&M יתייקרו ב-10%, סקיטלס ב-18% ועוד, זאת בצל התייקרות המוצרים של שסטוביץ.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חחחח לא רק שלא נשלם יותר אלא נפסיק לצרוך את הרעל הזה
    גיא 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין לנו צורך בשוקולד המחליא שלכם
    סגור