השוק

מכה קשה לכיס הישראלי: שסטוביץ ודיפלומט מעלות מחירים בעשרות אחוזים

היבואנית שסטוביץ מצטרפת לדיפלומט ומעלה מחירים למגוון רב של מוצרים אהובים ב-20%, בעוד שדיפלומט, שכבר הודיעה על התייקרות במוצרים של עד 25%, שוב הודיעה על עלייה בחלק מהמחירים שלה החל מחודש יולי
מערכת ice |  2
עליות מחירים (צילום פלאש 90/ אנה קפלן, pixabay)
דיפלומט, היבואנית הגדולה בישראל, החליטה להעלות בשבוע שעבר מחירים במספרים דו ספרתיים, והיום (ראשון) עוד יבואנית ענקית בישראל, שסטוביץ, שלחה עדכון לקמעונאים כי היא מעלה מחירים בשיעור של עד 20%.
על פי דיווח ב"תוכנית חיסכון", החברה כאמור מעלה מחירים בשיעור של 20%, כאשר המוצרים שמחירם עולה הם המוצרים שיש כמעט לכולנו בבית. למשל, פסטה ברילה תתייקר ב-13%, כל סדרת המוצרים של "מאסטר שף", בהם הרטבים הפופולריים, יעלו בין 7% ל-18%.
כמו כן, מוצרי פומפודור (תה) יעלו ב-12%, שוקולד צ'וקוטה ב-10%-20%, אוטלי ב-14%, המסטיקים של אורביט יעלו ב-8%, השוקלדים של סניקרס יעלו ב-8%, M&M יתייקרו ב-10%, סקיטלס ב-18%, הובה בובה קלאסי ב-14%.
כזכור, דיפלומט הודיעה בשבוע שעבר שהיא מעלה את המחירים בעד 25% למגוון רב של מוצרים, ועל פי הדיווח היום ב"תוכנית חיסכון" של קשת 12 זה ממש לא הסוף, לאחר שכבר הודיעה שוב לרשתות שהחל מחודש יולי היא מעלה את המחירים גם למוצרי הקפה של ג'ייקובס ונוסף למוצרים של לוטוס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    זה הזמן לוותר על הממתקים ולעבור לפסטה מקומית (ל"ת)
    ציפי 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אנגל
    א פ נהריה 05/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תהיו כמו החרדים הם מקריבים את קורבן ראשון את לחם של אנגל אז אנחנו והחרדים וכל מי שרוצה להצטרף לחגיגה על דיפלומט ואנהל בתנובה לא חסר הכוח בידכם להחרים מוצרים ונשמעת דבר טוב
    סגור