השוק

טסלה בצרות? התאונה המחרידה של המונית בפריז נחקרת

עורכת דינו של נהג מונית מצרפת שהיה מעורב בתאונה קטלנית בפריז בה נהרג אדם ונפצעו 20, אמר שרכב הטסלה דגם 3 ששימש את הנהג האיץ מעצמו ושהבלמים שלו לא פעלו. בטסלה טוענים כי לא תקלה טכנית גרמה לכך, איך יוכרע התיק?
מערכת ice |  3
טסלה רודסטר (צילום pixabay ,ויקיפדיה/ Ank kumar)
אחרי התאונה שעוררה סערה, עורכת דינו של נהג מונית שהיה מעורב בתאונה הקטלנית בפריז בסוף השבוע הקודם, אמר שרכב הטסלה דגם 3 ששימש את הנהג האיץ מעצמו ושהבלמים שלו לא פעלו.
כזכור, חברת המוניות הפריזאית G7 השעתה את השימוש ב-37 מכוניות טסלה דגם 3 בצי שלה לאחר התאונה בשבת, בזמן שהיא ממתינה לתוצאות חקירת המשטרה על סיבת התאונה. אדם אחד נהרג ו-20 נפצעו, שלושה מהם באורח קשה. מסרה לממשלת צרפת שאין שום אינדיקציה לכך שהתאונה נגרמה כתוצאה מתקלה טכנית, אמר דובר הממשלה ביום רביעי.
 
"הוא (נהג המונית) הסביר לשוטרים שהמכונית האצה מעצמה ושהוא לא הצליח להפעיל את הבלמים, הבלמים לא פעלו למרות כל מאמציו", אמרה עורכת הדין שרה סלדמן לסוכנות הידיעות רויטרס, לדבריה, הריסות המכונית נחקרות על ידי המשטרה, שמצאה את מפתח ה-USB שמתעד את פעילות המכונית בתא הכפפות.
לאחר שהנהג אושפז לזמן קצר עקב פציעות קלות ולאחר מכן הוחזק לחקירה למשך 48 שעות, הוא הוכנס לחקירה רשמית ביום רביעי בגין חשד להריגה בכוונה תחילה, אמר סלדמן. לפי החוק הצרפתי, חקירה רשמית פירושה שיש "ראיות רציניות או עקביות" המעורבות חשוד בפשע. זה צעד אחד קרוב יותר למשפט, אבל אפשר לבטל חקירות כאלה.
הנהג נותר תחת פיקוח משפטי ונאסר עליו לנהוג לעת עתה. סלדמן אמר כי בדיקות הראו שהנהג לא היה תחת השפעת אלכוהול, סמים או תרופות. הנהג, יליד 1964, הוא נהג מונית מאז שנות ה-90 ומעולם לא היה מעורב בתאונה כמו זו, לדבריה. הוא קנה את הרכב החדש לפני שלושה חודשים, היא הסבירה. טסלה, שנמצאת בחזית מהפכת הרכב החשמלי והנהיגה עצמית ושווי שוק של כמעט טריליון דולר, לא הגיבה לבקשות להגיב.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נסיון העבר מרמז לתלונת שוא
    רונן 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    0 2
    מאחר ולטסלה יש את כל נתוני הנסיעה כולל זמנים ולחיצה על הדושות היא יכולה לספק מידע מה בדיוק קרה. במקרים קודמים בטענות דומות בסין וברץארצות הברית הוכח כי הנהג שיקר ולאחר סידרת טענות כאלו בסין טסלה תבעה וניצחה 3 נהגים שטענו כי הרכב האיץ בלי שליטה. כמובן שטסלה חייבת לבחון כל תאונה כזו לעומק ולשפר את הבטיחות ככל האפשר לרכבים שכבר היום הם הבטוחים בעולם, גם בהגנה על הנוסע במקרה תאונה וגם כאשר משתמשים במערוכות הסיוע לנהג מוריד את הסיכוי לתאונה פי 9 לפחות
    סגור
  • ניסיון העבר
    עופר 12/2021/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ניסיון העבר מלמד שייצרניות מכוניות משקרות. כבר היו רכבים שהאיצו והבלמים הפסיקו לעבוד. כמו טויוטה.
    סגור
  • מאסק
    מודאג 12/2021/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא מעל לחוק
    סגור