דיגיטל וטק

אינטל בשיתוף פעולה מסקרן: זו המדינה שתתחדש בפיתוח הטכנולוגי

חברות "ארמקו דיגיטל" ו"אינטל" הכריזו על כוונתן להקים את מרכז הפיתוח הראשון של Open RAN בערב הסעודית. סאצ'ין קאטי, מנהל קבוצת הרשת והקצה באינטל: "שואפים להאיץ יחד את הפריסה של פתרונות Open RAN הן בערב הסעודית והן מעבר לה"
מערכת ice | 
אינטל (צילום shutterstock, freepik)
חברות "ארמקו דיגיטל" ו"אינטל" הודיעו על כוונתן להקים את מרכז הפיתוח הראשון של Open RAN בערב הסעודית. מדובר בהקמת מתקן אשר צפוי לקדם חדשנות, לפתח חידושים טכנולוגיים ולתרום לסביבת המהפכה הדיגיטלית בערב הסעודית.
על פי חברות "אינטל" ו"ארמקו דיגיטל", המאמץ המשותף עשוי לקדם את הפיתוח והפריסה של טכנולוגיות ה-Open RAN, ואף לסייע לממלכת ערב הסעודית בגיבוש תשתית חסינה ויעילה של תקשורת נתונים, אשר תתמקד בהאצה של תהליך הדיגיטיזציה בענפים שונים.
סאצ'ין קאטי, סמנכ"ל בכיר ומנהל כללי של קבוצת הרשת והקצה ב-Intel, בירך על שיתוף הפעולה בין שני הצדדים: "אנחנו שמחים לשתף פעולה עם Aramco Digital בהקשר עם Open RAN ולשלב את היכולות של Intel בתחומי התוכנות ומחשוב הקצה והרשת עם התובנות המקומיות ועמדת ההובלה של Aramco Digital. אנו שואפים להאיץ יחד את הפריסה של פתרונות Open RAN מקוריים לקצה, הן בערב הסעודית והן מעבר לה".      
כידוע, Aramco Digital היא חברת בת של Aramco, חברה גלובלית משולבת שמתמחה באנרגיה וכימיקלים, וממוקדת בתחומי הדיגיטל והטכנולוגיה. כאמור, חברת  Intel  אשר אחראית לקידום הפיתוח הטכנולוגי עם חברת "ארמקו דיגיטל", ידועה כמובילה עולמית בחדשנות מחשובית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה