קריירה ולימודים

מנכ"ל אינטל ישראל בבשורה לעובדים: "חלום חיינו התגשם"

במכתב לעובדי החברה בישראל ציין דניאל בן עטר: "בהתרגשות רבה, אני כותב לכם היום מעומק ליבי, על הישג משמעותי ופורץ דרך אשר השלמנו השבוע לאחר כמעט עשור של עבודה עם שותפים ושותפות רבים, למען הגשמתו של חלום שמהווה ציון דרך משמעותי לכולנו, לאינטל ולמדינתנו היקרה"
מערכת ice |  14
אינטל (צילום vecteezy ,Magma Images)
עובדי ועובדות אינטל ישראל קיבל הבוקר (שלישי) בשורה משמחת במיוחד, עם היוודע ההשקעה בגובה 25 מיליארד דולר של אינטל העולמית בישראל, אבל מנכ"ל החברה בישראל דני בן עטר, שלח מכתב לעובדים בו הוא מסביר את המשמעות האמיתית על כך שאושרה תוכנית ההשקעות שהוגשה לממשלה להקמת והרחבת המפעל בקריית גת.
במכתב צוין: "החלום של מפעל חיינו מתגשם! בהתרגשות רבה, אני כותב לכם היום מעומק ליבי, על הישג משמעותי ופורץ דרך אשר השלמנו השבוע לאחר כמעט עשור של עבודה עם שותפים ושותפות רבים, למען הגשמתו של חלום שמהווה ציון דרך משמעותי לכולנו, לאינטל ולמדינתנו היקרה. השבוע אושרה פה אחד תוכנית ההשקעות שהגשנו לממשלה, תוכנית הכוללת מענקים לשנים הבאות עבור ההשקעות של אינטל בהקמה והרחבה של המפעל בקריית גת. ההשקעה הכוללת של אינטל גדלה מ-10 מיליארד דולר עד ל-25 מיליארד דולר עם תוכנית תמריצים של ממשלת ישראל ישראל והתחייבות של אינטל להמשך הייצור בקרית גת לעוד שנים ארוכות".

כמו כן צוין: "השקעה זו מציבה את מדינת ישראל כמעצמת ייצור בתעשיית השבבים המתקדמת בעולם ותומכת באסטרטגיית הצמיחה של אינטל העולמית. המפעל החדש בקרית גת הינו חלק קריטי באסטרטגייה זו והוא מהווה חלק ממהלכיה של אינטל לבניית מפעלים חדשים בארה"ב ובאירופה, על מנת לאפשר שרשרת אספקה יציבה ולייצר ללקוחות פנימיים וחיצוניים. תמיכת הממשלה בהשקעה זו מהווה גורם משמעותי בתחרותיות של ישראל להיות חלק מרכזי באסטרטגייה זו ולהוביל בייצור טכנולוגיות עתידיות".
בהמשך נכתב: "תוכנית ההשקעות במפעל החדש הינה בעלת ערך אדיר לצמיחתה של אינטל העולמית ולחוסנה ועתידה של אינטל ישראל, מדינת ישראל ובמיוחד ישובי הדרום, לשנים רבות קדימה. ההשקעה בדרום הארץ תאפשר המשך פרנסתם של עשרות אלפי משפחות בישראל בהעסקה ישירה ועקיפה וכן גייוסים עתידיים. מדינת ישראל תיהנה לאורך שנים קדימה מהכנסה משמעותית מייצוא היי -טק, ומהכנסות של רכש מקומי ועבודה מול ספקים מקומיים רבים. להשקעה זו השפעה משמעותית לצמיחת המשק הישראלי כולו".
עוד צוין: "הישג משמעותי זה ממחיש את האמון של אינטל העולמית בישראל וביכולתם של העובדים והעובדות המדהימים שלנו להוביל למצויינות ייצורית וטכנולוגית. כמו כן הוא ממחיש את שיתוף הפעולה המלא עם ממשלת ישראל, עיריית קרית גת והמועצות המקומיות בדרום. האמון הגדול שאינטל העולמית מביעה בנו גורם לנו לגאווה גדולה ופותח בפנינו הזדמנות לפיתוח טכנולוגי ואנושי. יחד עם זאת הוא מביא עימו את המחוייבות שלנו להמשך ההצלחה בהווה ובעתיד, ואת המחוייבות שלנו לקהילה הסובבת אותנו בדרום, הידוק הקשר ושיתוף הפעולה עם האוניברסיטאות והמכללות, שילוב תעסוקה של אוכלוסיות מגוונות, והמשך פעילות לחיזוק חוסנה של החברה הישראלית. אני גאה להיות חלק מחברה מדהימה שפועלת לקדם את העתיד הטכנולוגי ביחד עם אחריות חברתית! חברה שמייצרת היום באחת הטכנולוגיות המתקדמות בעולם 7- Intel, ושתייצר פה בדרום בטכנולוגיות חדישות ומתקדמות אף יותר".
לסיום נכתב: "ואני גאה בכך שבמשמרת שלנו אנו ממשיכים את מורשת דור העבר, מייצרים בענווה וגאווה בדור ההווה ובונים לשיגשוגו של דור העתיד. זהו הזמן להודות לצוות הנפלא שעמל על כך במשך השנים האחרונות, יומם ולילה למען הגשמת החלום: בלה אברהמס, גלית לוי, גיא גרימלנד, נועם חסון, גילי הכהן, משה קמחי, ניר ג'אנה, אבי קרלבסקי, מירב בן- חמו, אורן כהן, קרן ארליך, מיכל חובב, יובל רוטה ורבים אחרים. זוהי התגשמותו של מפעל חיים. המפעל הקיים שלנו והקמת המפעל החדש בדרום, הם יחדיו מפעל חיים עצום של אלפי אנשים מדהימים מכל הארגונים, שמייצרים את העתיד בטכנולוגיות המתקדמות בעולם לכל האנושות ברחבי הגלובוס. שנדע ימים של שקט וצמיחה, דניאל בן- עטר".
תגובות לכתבה(14):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 12.
    אינטל מעצמה אזרחי ישראל לא רואים מזה שקל (ל"ת)
    ויקי 12/2023/29
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 11.
    כבוד. המשיכו כך. גאווה ישראלית. (ל"ת)
    אריק 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 10.
    טוב לעשירים
    יוסף בכתונת הפסים 12/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל הקבלני משנה מקבלים פרוטות בהשוואה. איך תחזיק אץ הצווארון הכחול והלבן אם לא יהיו עובדי פרך. היום פשוט לא מרימים בלוקים .. מערימים קשיים אחרים. מתי העריצות תסתיים . הלו אנחנו על סך כיליון . תנו לאנשים להרוויח יפה.
    סגור
  • 9.
    יישר כח. (ל"ת)
    כגן 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 8.
    שוב אנחנו משלמים את תעשיית ההייטק
    הבת של מיכל 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 12
    המע"מ על אוכל דלק ביגוד ותרופות זורם לתחזוקת הייטק תחת שם קוד מענקים. צ'יפ טיפ
    סגור
  • טען עוד
  • שקר בלי טיפת אחיזה במציאות. (ל"ת)
    רז 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 7.
    זה בסדר אנחנו לא משלמים יותר לביטוח
    הבת של מיכל 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אחרי שרימו את אמא ואת אבא שלי עשקו את כספי השילומים של סבתא שלי והתנערו בקופת חולים מתשלומים קבועים בחוק למדתי את השיעור אני לא סומכת על חברות הביטוח הם יאלצו למצוא מקור מימון אחר לשלם באמצעותו לרמאים שעושים להם תביעות שווא. אנחנו לא נממן להם את החגיגה. אם יש לכם ביטוחים בקשו פוליסה עכשיו כשאתם עוד משלמים ותקראו את האותיות הקטנות. כן. זה בחסות החוק מעשה הנבלה הזה
    סגור
  • 6.
    הביצים בסל
    מוטי 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אינטל ישראל מדהימים אולם יש סיכון לישראל יותר מדי ביצים הונחו בסל אחד.בהצלחה!
    סגור
  • 5.
    חברה של אלופים!!
    אתי 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    3 0
    הישג מצויין למדינת ישראל!! גאה לקחת חלק??
    סגור
  • 4.
    אולי תפתחו שם פטנט ?
    מתי החרדים מתגייסים 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    2 1
    הלו הצילו המדינה
    סגור
  • 3.
    שאפו ענק (ל"ת)
    אמיר 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 2.
    אינטל מרגשת
    חייזר 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    9 0
    החברה האמריקאית הכי ישראלית שיש אוהב אותך
    סגור
  • 1.
    מרגש ביותר
    א.ב 12/2023/26
    הגב לתגובה זו
    8 0
    כל הכבוד
    סגור
  • שבבים למוח הכוונה?
    שבבים בע"מ 12/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה עושים שם באינטל? איזה שבבים מייצרים? לתעשייה או למוח האנושי?
    סגור