דיגיטל וטק

עסקה על האש: 'האב סקיוריטי' בדרכה לרכוש חברה בתחום הסייבר

חברת האב סקיוריטי, חתמה על מכתב כוונות לרכישה אסטרטגית של חברה המפתחת מוצרים בתחום הסייבר

מערכת ice |  1
סייבר-אילוסטרציה (צילום shutterstock, freepik)
חברת 'האב סקיוריטי' מפתחת פתרונות בתחום המחשוב המוצפן ומספקת שירותי אבטחת מידע לארגונים וממשלות ברחבי העולם.  הרכישה הפוטנציאלית עלייה בישרה החברה, צפויה להגדיל את הכנסות החברה בתחום המחשוב המוצפן, ולהגדיל את הפתרונות בנושא זיהוי פגיעות סייבר ואוטומציה עבור ממשלות וארגונים.
במסגרת ההסכם, שתי החברות מעריכות כי ישווקו פתרונות סייבר משולבים המבוססים על הטכנולוגיות של שתי החברות באיחוד האירופאי ובישראל. בנוסף, האב סקיוריטי תקבל אפשרות בלעדית לרכישת כלל מניות השותף האסטרטגי בתוך 6 חודשים מחתימת ההסכם, בכפוף להשלמת בדיקת נאותות.
שווי העסקה הפוטנציאלי מהווה 20% ממניות האב סקיוריטי והרכישה צפויה להגדיל את הכנסות החברה באמצעות קליטת לקוחות קיימים מהשורה הראשונה. החברה שואפת להרחיב את היצע הפתרונות שלה עם טכנולוגיות שיתחרו באלה של ספקים קיימים. 
עוזי מוסקוביץ, מנכ"ל האב סקיוריטי, התייחס להסכם האסטרטגי, ואמר: "המצב הנוכחי בישראל מדגיש את הצורך בהגנות סייבר חזקות בהרבה ביחס למה שחברות וממשלות ברחבי העולם משתמשות כיום. האב מחויבת לספק את הרמה הגבוהה ביותר של אבטחה, ברמה הצבאית, כדי להגן על ארצנו ועל ממשלות רבות אחרות מפני התקפות סייבר שעלולות לשתק אותן כליל".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    פחחחחלח
    גלגלון 11/2023/02
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אחלה כתבה ממונת... חברת פח אשפה
    סגור