דיגיטל וטק

נטפליקס מחלקת מתנות למנויים: זה מה שהחליטה לתת

ענקית הסטרימינג שהושקה לפני 25 שנים כחברה לשליחת תקליטורי DVD בדואר, הודיעה למנויים כי שירות זה ייגמר בסוף החודש הבא ומי שיישאר אצלו דיסקים לא יידרש להחזירם. בנוסף הודיעה נטפליקס על מבצע לקבלת 10 הדיסקים האחרונים שנותרו בידי החברה
מערכת ice | 
נטפליקס (צילום shutterstock)

נטפליקס מחלקת מתנות למנויי החברה: ענקית הסטרימינג שהושקה לפני 25 שנים כחברה לשליחת תקליטורי DVD בדואר, הודיעה לקהל לקוחותיה כי שירות זה יסתיים בסוף החודש הבא ומי שיישארו אצלו דיסקים, לא יידרש להחזירם ובעצם יקבל אותם לכל החיים. החברה פרסמה הודעה למנוייה לפיה יוכלו לקבל כ-10 דיסקים אם יירשמו לשירות ה-DVD עד ל-29.8. בשלב זה השירות יינתן רק למנויים בארצות הברית.

למרות זאת החברה ציינה כי לא מובטח לאותו מנוי שיירשם לשירות שהוא ייבחר לקבל את 10 הדיסקים, אולם שווה לנסות זאת. נטפליקס שלחה למנויים אימייל בו נכתב כי אי אפשר יהיה לדעת כמה דיסקים אם בכלל יגיעו לאחר ההרשמה לשירות עד אשר יקבלו אותם במעטפה האדומה וזה החלק הכיף של המבצע. חלוקת הדיסקים תיערך לפי הסרטים המועדפים אותם סימנו המשתמשים ובעצם יסמן את סוף שירות זה.

כזכור ב-2021 פורסם כי שירות ה-DVD היווה רק 0.5% מהכנסות החברה מחוץ לתחום הסטרימינג, כ-150 מיליון דולר בלבד. זה קורה מאחר והעברת הדיסקים עולה יותר מאשר הזרמת ביטים דיגיטליים.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה