דיגיטל וטק

אייפון 14 נוחת בארץ – זה הדגם שישראלים בחרו

רגיל, פרו או פרו מקס - איזה אייפון חדש הישראלים הכי אוהבים? ובכמה דרכים הם משתמשים כדי לנסות להוזיל את העסקה? כל הנתונים נחשפים רגע לפני ההשקה
יאיר מור |  1
אייפון (צילום unsplash)
ישראלים רוצים פרו – זו המסקנה החד-משמעית מהודעה ששלחה מחסני חשמל לעיתונות לפני שעה קלה. לפי ענקית קמעונאות החשמל מבית אלקטרה, מבין הישראלים שהזמינו אצלה בהזמנה מוקדמת את סדרת אייפון 14, 50% בחרו בדגם אייפון 14 פרו, 40% באייפון 14 פרו מקס, ורק 10% בדגם אייפון 14 הרגיל.
הנתון הזה מהווה חיזוק להערכתה של חברת המחקר Counterpoint, שכפי שפרסמנו בתחילת השבוע העריכה כי הסיבה לכך שדגמי הפרו אזלו בארה"ב לפני הדגם הרגיל היא שאייפון 14 הבסיסי זהה כמעט לחלוטין לאייפון 13, ולקוחות לא רואים סיבה לשלם עליו 100 דולר יותר.
החברה הוסיפה כי ראתה גידול משמעותי בשיעור של 30% במספר ההזמנות המוקדמות לסדרת אייפון 14 לעומת ההזמנות המוקדמות לסדרת אייפון 13 בשנה שעברה. כמו כן, היא שיתפה בכך שאם בשנה שעברה 20% מהמזמינים המוקדמים ביצעו עסקת "טרייד-אפ" של החזרת מכשיר ישן תמורת החזר ברכישת המכשיר החדש, השנה עשו זאת 50% מהמזמינים. הדגם הדומיננטי ביותר, לפי מחסני חשמל היה אייפון 12 – מה שמראה שבישראל ממשיכים לשדרג סמארטפונים פעם בשנתיים, למרות שבשנים האחרונות השדרוגים בטווח הזמן הזה הם קטנים ולא הכרחיים. הרשת מציינת כי סכום ההחזר הממוצע על אייפון 12 עומד על 1,800 שקל.
 
400 מתוך המזמינים המקדימים ביקשו לאסוף את המכשיר מסניף החברה באילת, שבו כמובן אפשר לקבל את המכשיר במחיר נמוך במיוחד בזכות הפטור ממע"מ. אם ברשתות המתחרות המצב דומה, אילת תראה בסוף השבוע ובראש השנה גל של "תיירות אייפון".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייפון 14
    לאה 09/2022/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין אייפון 14 פרו או מקס אחד בכל אילת ואני כאן 4 ימים. הכל נחטף תוך 4 שעות
    סגור