דיגיטל וטק

מאות קורקינטים חדשים בישראל – זו העיר שבה נפרשו

לקורקינטים של בירד, ליים, ווינד וטיר ברמת גן הצטרפו בימים האחרונים גם הקורקינטים הכחולים של חברת דוט, שמציעים מודל תמחור שונה למדי ומנויים במחירים קבועים מראש
יאיר מור | 
קורקינט של Dott (צילום יח"צ דוט)
רמת גן הצטרפה השבוע לערים השכנות, תל אביב וגבעתיים, לאחר שחברת הקורקינטים השיתופיים ההולדנית Dott פרשה בה 200 קורקינטים חשמליים להשכרה. הקורקינטים, שנפרשו לאחר קבלת כל האישורים הנדרשים מהעירייה, מצטרפים למאות רבות שנפרשו בת"א לפני שלושה חודשים ובגבעתיים לפני חודשיים, ומביאים את צי הקורקינטים של דוט בגוש דן לסדר גודל של כ-2,000 כלים.
רמת גן, ואיתה כאמור גבעתיים ותל אביב, היא שוק רווי מאוד בכל מה שקשור לקורקינטים חשמליים שיתופיים. לא פחות מחמש חברות פועלות כיום בשלוש הערים הללו – בירד, ליים, ווינד מבית יאנדקס, דוט וטיר.
כפי שמקובל ונדרש כיום בתעשייה, הקורקינטים של דוט פרושים ברחבי העיר באזורים שהוקצו על ידי העירייה לחניה שלהם. משתמשים יכולים למצוא את הקורקינט הקרוב אליהם לאחר הרשמה באפליקציה של החברה, להפעיל אותו, לחבוש את הקסדה המומצמדת אליו, להניח את הטלפון במתקן הייעודי שגם תומך בטעינה אלחוטית – ולצאת לדרך. בניגוד לרוב החברות, דוט אינה גובה דמי פתיחה, אלא רק שקל לכל דקת נסיעה, כאשר תחילת כל דקה נחשבת כדקה שלמה (פרקטיקה שלאחרונה הוגש נגדה גל של תביעות). בנוסף, היא מציעה "מנויים" של 2 נסיעות ב-15 שקל, 120 שקל לחודש ל-30 נסיעות ומנוי יומי של 40 שקל ל-10 נסיעות. בסוף הנסיעה אפשר להשאיר את הקורקינט בכל אזור המוגדר כמורשה לחניית קורקינטים.
"אנחנו שמחים על האפשרות לפרוש את הכלים שלנו ברמת גן. חיבור העיר רמת גן היה לנו יעד חשוב כחלק מהאסטרטגיה העסקית אך גם לא פחות חשוב, כחלק מהחזון של החברה להיות פתרון לשחרר את הערים מהצורך מכלי רכב", אומר בן גלי, מנהל פעילות דוט בישראל. "המעבר מרמת גן לתל אביב והפוך אפשרי ופתוח לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה