דיגיטל וטק

אייפון 14 בדרך: יוכרז בעוד שלושה שבועות

אפל מתכוננת לאירוע חשיפת הסמארטפונים הבאים שלה, לצד מכשירים רבים נוספים, בתחילת החודש הבא. זה כל מה שאנחנו צפויים לראות באירוע הזה
יאיר מור | 
אייפון (צילום unsplash)
אפל תכריז על הדור הבא של מכשיר האייפון בעוד פחות משלושה שבועות, כך חושפת סוכנות הידיעות הכלכלית בלומברג. לפי מקורות בחברה, היא מתכננת לקיים את אירוע ההכרזה ב-7 בספטמבר – יום רביעי שעוד יום אחד פחות משלושה שבועות.
בנוסף לדיווח על תאריך האירוע המתוכנן, עובדים בחנויות החברה דיווחו כי קיבלו התראה על כך ש-16 בספטמבר יהיה יום עמוס בשל השקה גדולה של מוצר חדש. הדבר מסתדר היטב: כבר מספר שנים שאפל מקפידה להציג אייפון חדש בתחילת ספטמבר, לאפשר הזמנות מוקדמות שלו החל מיום שישי שלאחר החשיפה ולהתחיל למכור אותו בחנויות מיום שישי הבא אחריו. במקרה הנוכחי, 9 בספטמבר הוא יום רביעי, כך שהזמנות מיום רביעי, ה-9 בספטמבר, ותחילת מכירה ביום שישי ה-16 בחודש, מהווה תרחיש מוכר והגיוני.
הסוכנות מציינת כי לפי הידוע לה, בכירי החברה כבר החלו להקליט את האירוע, שכמו בשנתיים הקודמות יהיה מוקלט מראש ולא ייערך במתכונת של מסיבת עיתונאים פיזית ב"תיאטרון סטיב ג'ובס", שנבנה במיוחד לאירועים כאלה אך היה בשימוש רק שנתיים וחצי לפני המגיפה.
לפי שמועות מהחודשים האחרונים, אייפון 14 יגיע בארבעה דגמים – אך לא אותם 4 דגמים של שני הדורות הקודמים: במקום דגם מיני, דגם רגיל, דגם פרו ודגם פרו מקס מוגדל, תוותר אפל על דגם המיני, ותציג שני גדלים בלבד – רגיל ומוגדל – כאשר כל אחד מהם יהיה זמין בגרסה רגילה, שתהווה שדרוג מינורי מאוד לעומת אייפון 13, עם אותו שבב ומגרעת במסך, וגרסת פרו, שתציע שבב חדש, מצלמה מתקדמת יותר והחלפה של המגרעת בראש המסך בחריר בצורת גלולה למצלמה ופנס ה-IR לזיהוי הפנים. זו תהיה הפעם הראשונה שהחברה תציע דגם עם מסך מוגדל במחיר שאמור להיות מעט יותר בר-השגה מהמחירים של מכשירי אייפון פרו מקס האחרונים.
מלבד אייפונים חדשים, צפויה אפל להציג באירוע גם מחשבי מק וטאבלטי אייפד חדשים המבוססים על השבב החדש שלה, M2, לצד שלושה דגמי אפל ווטש חדשים ואולי גם משקפי מציאות מעורבת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה