דיגיטל וטק

קים קרדשיאן מפתיעה: זה המוצר החדש שעיצבה לאפל

קים קרדשיאן ואפל יצאו בשיתוף פעולה מסקרן, כאשר הכוכבת עיצבה את את המהדורה המיוחדת של מותג האוזניות בשם Beats Fit Pro של מותג הסאונד Beats שבבעלות אפל
מערכת ice | 
קים קרדשיאן (צילום פייסבוק/ קים קרדשיאן)
קים קרדשיאן היא ללא ספק בחורה רב גונית. מלבד היותה שחקנית ודוגמנית, כוכבת הריאליטי המצליחה משפחת קרדשיאן, היא גם מעצבת אופנה ואשת עסקים מצליחה. אבל כעת היא פותחת בדרך חדשה ומעניינת במיוחד - קרדשיאן עיצבה את המהדורה המיוחדת של מותג האוזניות בשם Beats Fit Pro של מותג הסאונד Beats שבבעלות אפל.
הקולקציה שעוצבה על ידי קרדשיאן בשבוע שעבר כבר יצאה לחנות המוצרים של אפל, אך מהר מאוד כבר אזלה וכרגע לא ניתן למצוא אותה במלאי. האוזניות מגיעות בשלושה צבעים ניטרליים שעוצבו על ידי קרדשיאן שנקראים ירח, אדמה ודיונה. 
שלושת הגוונים החדשים של האוזניות זמינות לרכישה מקוונת החל מהיום באתר האינטרנט הייעודי Apple.com/kim עבור לקוחות בארה"ב, קנדה, בריטניה, צרפת, גרמניה ויפן, וגם יימכרו בכמויות מוגבלות בחנויות נבחרות של אפל ברחבי ארה"ב. 
 
וכמה התענוג הזה יעלה אתם שואלים? המהדורה המיוחדת של תעלה לרוכשים 199.99 דולר. ה-Beats Fit Pro, שהושקו לקראת סוף שנת 2021, הן אידיאליות בעיקר עבור ספורטאים. האוזניות האלחוטיות מצוידות בקצוות סיליקון רך בשלושה גדלים, כדי שיתאימו לכל משתמש, ויש להן מאפיינים דומים לאיירפודס פרו.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה