דיגיטל וטק

וואטסאפ מעתיקה מאפל: החידוש שעומד להגיע בקרוב

אפליקציית התקשורת של פייסבוק עובדת לפי דיווח חדש על תכונה שהוצגה במקור על ידי אפל וצברה פופולאריות רבה ברחבי העולם, במיוחד בשנתיים האחרונות
יאיר מור |  3
וואטסאפ (צילום vecteezy)
רוצים לבצע שיחת וידאו עם חבר, קרוב משפחה או סתם איש קשר, אבל אתם נמצאים בחדר מבולגן, לבושים ברישול או סתם עוברים יום שיער רע? וואטסאפ עובדת על פיתרון בדמות היכולת לנהל שיחות וידאו שבהן במקום המשתמש מופיע לצד השני אווטאר וירטואלי, שמזיז את הראש, הפה, העיניים וכו' בהתאמה לתנועות שמבצע המשתמש עצמו מול המצלמה.
לפי אתר WABetaInfo, בגרסת בטא חדשה של האפליקציה לאנדרואיד, שיצאה ביממה האחרונה, הוא גילה כפתור חדש עם הכיתוב "Switch to avatar" – או בתרגום חופשי: "החלף לאווטאר" – שמוצג בזמן שיחת וידאו מתחת לחלון הווידאו. כרגע, לחיצה על הכפתור לא עושה כלום, מפני שהתכונה עדיין נמצאת בפיתוח, אך בסופו של דבר היא אמורה להפעיל את תצוגת הדמות הווירטואלית המתנועעת לפי תנועות המשתמש. בנוסף, תכלול האפליקציה עורך אווטארים ליצירה ועיצוב אישי של אותן דמויות.
האתר מוסיף כי וואטסאפ עובדת על התכונה הזו כבר מאז מרץ, אך כרגע היא רחוקה מלהיות גמורה וצפוי לעבור עוד זמן רב בטרם יוכלו המשתמשים ליהנות ממנה. עם זאת, באפליקציות אחרות אפשר ליהנות ממנה כבר זמן רב – היא פותחה במקור על ידי חברה בשם Bitstrips בשנת 2014 תחת השם Bitmoji, ולאחר שהחברה נרכשה על ידי סנאפ ב-2016 הפכה לאפשרות בלעדית באפליקציית סנאפצ'ט; ב-2017 הציגה סנאפ גרסה תלת-ממדית של האווטארים; אפל העתיקה את הרעיון ב-2018 תחת השם Memoji; וגם סמסונג הציגה יכולת דומה תחת השם AR Emoji.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ??
    איש 07/2022/01
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הדבר היחיד שוואטסאפ יודעת לעשות זה להעתיק פיצ׳רים מחברות מתחרות
    סגור
  • 2.
    רוצים באמת לשדרג את ווטסאפ ? הורידו את okbye (ל"ת)
    ארז 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    aa
    aa 06/2022/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    aa
    סגור