דיגיטל וטק

וואטסאפ ממשיכה להפתיע: אילו פיצ'רים יגיעו לטלפון שלכם בקרוב?

ווטסאפ ממשיכה לחדש עם פיצ'רים מרגשים שצפויים להגיע בקרוב. בין החידושים: יצירת תמונות AI מותאמות אישית, מצב חדש להקלטת הודעות וידאו, סימון אימות וי כחול לעסקים, ויכולת תרגום הודעות בזמן אמת ועוד. כך ישדרגו הפיצ'רים הללו את חוויית השימוש שלכם
רפאל בן זקרי |  2
וואטסאפ ובינה מלאכותית (צילום shutterstock)
ווטסאפ ממשיכה לחדש ולהעשיר את חוויית המשתמש עם מגוון פיצ'רים חדשים שהתווספו לאחרונה, לצד שדרוגים עתידיים שכבר נמצאים בפיתוח וצפויים להגיע למשתמשים בקרוב. החידושים הללו מיועדים להקל על השימוש באפליקציה ולהפוך אותה לכלי תקשורת יעיל ונוח יותר, עם דגש על התאמה אישית ויכולת תגובה מהירה לצרכי המשתמשים. הנה סקירה של הפיצ'רים החדשים והעתידיים ומה שהם מביאים איתם.
בין הפיצ'רים שהתווספו לאחרונה ניתן למצוא אפשרות להעברת הודעות ומדיה ישירות לערוצים מבלי לשמור את הקבצים, שדרוג ממשק השיחות עם עיצוב חדש בתחתית המסך, ולשונית 'מועדפים' חדשה לשיחות ואנשי קשר בשתי מערכות ההפעלה אנדרואיד ו-iOS. נוסף לכך, משתמשי iOS יכולים כעת ליצור אירועים ישירות מתוך צ'אטים קבוצתיים, מה שמאפשר תכנון ותיאום פעילויות בצורה נוחה יותר.
בנוסף לפיצ'רים שכבר הושקו, ווטסאפ מתכננת להשיק בקרוב מספר פיצ'רים חדשים הנמצאים כעת בגרסת בטא. בפלטפורמת אנדרואיד, יושק בקרוב פיצ'ר חדש המאפשר יצירת תמונות AI מותאמות אישית. הפיצ'ר יאפשר למשתמשים ליצור תמונות AI של עצמם באמצעות סדרת תמונות והנחיות מותאמות אישית, מה שמציע מימד חדש של ביטוי עצמי בתוך האפליקציה. פיצ'ר נוסף, שיהיה זמין למשתמשי אנדרואיד ו-iOS, הוא מצב מיוחד להקלטת הודעות וידאו, שיקל על השימוש במצלמה של האפליקציה להקלטת הודעות וידאו בצורה פשוטה ומהירה יותר.
בקרוב, עסקים יוכלו ליהנות מ-סימון אימות וי כחול בפלטפורמת אנדרואיד, בשינוי שנועד להתאים את מערכת האימות של ווטסאפ לשאר אפליקציות מטא. בנוסף, משתמשי אנדרואיד יזכו ליכולת תרגום הודעות בזמן אמת בשפות שונות, תחילה באנגלית, עם תוכניות להרחיב את התמיכה לשפות נוספות בהמשך.
עוד תוספת מעניינת היא AI Studio לצ'אטבוטים מותאמים אישית. סטודיו זה יאפשר למשתמשים באנדרואיד ו-iOS ליצור צ'אטבוטים עם אישיות ייחודית, המותאמת לצרכים ולהעדפות אישיות. בפלטפורמת אנדרואיד, יתווספו אימוג'ים מונפשים אשר ישפרו את חוויית השיתוף, עם אנימציות מבוססות מסגרת Lottie, מה שיביא חיים חדשים לתקשורת באפליקציה. למשתמשי iOS מתוכנן גם פיצ'ר חדש ל-שיתוף קבצים עם אנשים בסביבה, המאפשר שיתוף אלחוטי של קבצים עם משתמשים בקרבת מקום, בדומה לפיצ'ר ה-AirDrop של אפל.
בעוד שלא ידוע כעת מתי הפיצ'רים העתידיים של וואטסאפ יגיעו למשתמשים בישראל, אין ספק כי הם מהווים שיפור חשוב לחוויית המשתמש, עם דגש על חדשנות והתאמה אישית.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מי
    מי 08/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מתי יהיה אפשר להגדיל מדבקות???
    סגור
  • 1.
    ומה עם הפיצ'ר הכי פשוט שיש - הודעה מתוזמנת? (ל"ת)
    יוסי 08/2024/12
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור