דיגיטל וטק

סיילספורס חוגגת הישג אדיר: פיתוח הבינה המלאכותית החדש נחשף

סיילספורס, המובילה העולמית בתחום ה-AI במערכת CRM, משיקה את  Einstein 1 Studio, סט כלי AI בקוד נמוך, להתאמה אישית של איינשטיין Copilot והטמעת AI בכל אפליקציית CRM
מערכת ice | 
מארק בניוף, יו"ר ומנכ"ל חברת סיילספורס (צילום Christie Hemm Klok /ויקיפדיה, vecteezy)
סיילספורס, המובילה העולמית ב- AI CRM, הכריזה היום (רביעי), בכנס המפתחים שלה הנקרא TDX, על זמינותו של Einstein 1 Studio, סט כלים בקוד נמוך המאפשרים למנהלי מערכת סיילספורס ולמפתחים להתאים אישית את חוויות Einstein Copilot ולהטמיע בצורה חלקה AI בכל אפליקציית CRM עבור כל חווית לקוח ועובד.
סט הכלים כולל את Copilot Builder ליצירת פעולות AI מותאמות אישית לביצוע משימות עסקיות ספציפיות, Prompt Builder לבניית והפעלה של הנחיות מותאמות אישית בזרימת העבודה, ו-Model Builder שאיתו ניתן לבנות או לייבא מגוון מודלים של בינה מלאכותית, המאפשרים לעסקים לספק חוויות AI מהימנות על פני פלטפורמת איינשטיין 1 המותאמת לצרכי הלקוחות שלהם על ידי ביסוס הנתונים, המטא נתונים וזרימות העבודה שלהם.
פלטפורמת Einstein 1 של סיילספורס משלבת את ממשק המשתמש, מגוון דגמי בינה מלאכותית ונתונים בפלטפורמה אחת מונעת מטא נתונים. זה מה שמניע את הכלים של Einstein 1 Studio, המעניק התאמה אישית של קוד נמוך וללא קוד של הפיתוח, כמו גם בנייה ושינוי של הנחיות ופעולות מובנות שמתחברות בצורה חלקה למודלי טכנולוגיית הבינה המלאכותית בזרימת העבודה בכל אפליקציית סיילספורס. Einstein 1 Studio.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה