תרבות ופנאי

דידי הררי מככב בעזה: זו הבקשה המרגשת של הלוחמים ברצועה

בעקבות הבקשות שקיבל דידי הררי מהלוחמים שפועלים בעזה ומאזינים לתוכניתו, שדרן הרדיו מסר את אהבתם לבנות הזוג המחכות להם בבית: "שתדעו לכן שהגברים שלכן מתגעגעים אליכן המון המון המון, הם מעריכים את כל מה שאתן עושות והם שומרים על עצמם"
מערכת ice | 
מימונה עם דידי הררי וחברים (צילום מסך רשת 13)
לאור הפניות הרבות שקיבל שדרן הרדיו דידי הררי מלוחמים הפועלים ברצועת עזה, בבקשה לשלוח דרישות שלום ליקיריהם דרך תחנת רדיו דרום, השדרן נענה לבקשתם והלוחמים תיעדו זאת והעלו לרשתות החברתיות.

לצד הפעילות העזה והמורכבת ברצועה, מצליחים הלוחמים להאזין לתוכניתו של השדרן המוכר דידי הררי הנקראת "דידי לוקאלי" אשר משודרת ברדיו דרום. לאחר שהובא לידיעתו כי הלוחמים מאזינים לתוכניתו, הררי נענה לבקשות הלוחמים למסור דרישת שלום ליקרים להם.

אותו רגע, תועד על ידי הלוחמים בסרטון שהעולה לרשתות החברתיות. איך אנחנו תמיד אומרים, חיילים שלנו שלוחמים ומגיעים מדי פעם עם מכשירי רדיו ברצועת עזה, פותחים ושמים רדיו דרום, את מי הם שומעים? אותנו!", ציין שדרן הרדיו הררי.
שדרן הרדיו נענה לבקשות הלוחמים למסור ד"ש לבנות זוגם ואמר: "הם אומרים לי דידי, אנחנו לא רוצים ד"ש לנו, אנחנו רוצים ד"ש חיזוק, חיבוק והרבה כוח לנשים שלנו. אז הפעם אני רוצה למסור את זה לנשים, זה לאביגיל, לחופית, לקרן, זה לשירה, לרותי, לשירן ולנועה".
עוד הוסיף: "שתדעו לכן, שהגברים שלכן מתגעגעים אליכן המון המון המון, הם מעריכים את כל מה שאתן עושות והם שומרים על עצמם".  לאחר שדידי הררי נענה לבקשות הלוחמים ומסר את אהבתם לנשותיהם שמחכות להם בארץ, הקדיש להן את השיר של הזמר עידן רפאל חביב "שלמים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה