תרבות ופנאי

נועה תשבי מתפוצצת: "יש לי משהו בעברית בשבילך - פשוט תסתום"

השחקנית הישראלית ומי שהתגייסה למאמץ ההסברה הישראלי החליטה להשיב לראפר האנטישמי, שלאחרונה לא מפסיק לפרסם דברי בלע נגד יהודים. לאחר שהתנצל, נועה תשבי החליטה להשיב לו
מערכת ice | 
נועה תשבי (צילום טוויטר/ נועה תשבי)
אחד האמנים המפורסמים ביותר בעולם ואחד האנטישמיים שבהם, קניה ווסט, הצליח בתקופה האחרונה להרגיז הרבה ישראלים ויהודים ברחבי העולם, עם מספר אמירות אנטישמיות מחרידות, שהכו גלים ועלו לכותרות פעמים רבות.
נועה תשבי החליטה אתמול (שבת) להסיר את הכפפות ולענות ישירות לווסט. היא פרסמה בסטורי שלה בחשבון האינסטגרם סרטון שלה על גג בניין בתל אביב, בו היא פונה לווסט ואף מבקשת ממנו משהו מאד חריג. "פשוט תסתום", אמרה לו תשבי בסטורי.

צילום מסך מתוך הסטורי של נועה תשבי באינסטגרם
"היי קניה ווסט, אני נועה תשבי. תקשיב, עכשיו קראתי את ההתנצלות שלך בפני העם היהודי שכתבת בעברית, ורציתי להגיד שלום מישראל. זו הארץ בה התחילה השפה העברית". פתחה תשבי את דבריה בסרטון.
לאחר מכן היא פנתה שוב למצלמה ודיברה ישירות לראפר המעורער. "ויש לי משהו בעברית בשבילך, אתה מוכן? פשוט תסתום. פשוט תסתום. אנחנו לא צריכים את ההתנצלות שלך. אנחנו לא צריכים שתגיד כלום. אנחנו לא צריכים שתדבר עלינו בכלל. כל פעם שאתה מדבר על העם היהודי, משהו רע קורה", התפוצצה תשבי על ווסט.
לסיום, אמרה תשבי בסרטון: "אנחנו בעיקרון צריכים שאתה ואנשים כמוך, שלא יודעים כלום על ישראל, פשוט תסתמו. זה הכל. בכל זאת יש לי משהו אחד שאני רוצה שתאמר, אם אתה רוצה לדבר שוב בעברית. אתה מוכן? "עם ישראל חי" אוקיי? את זה אתה יכול להגיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה