תרבות ופנאי

קורין אלאל נאלצת להעדר מהבמות: "אני לא יכולה, עוד חולה"

הקהל המאוכזב ברוק בפארק הבין שהזמרת תעדר, אך בכל זאת קיבל ממנה מסר כאשר הוקרן סרטון ששלחה ובו היא אומרת: "אהלן, כל כך רציתי להיות פה הערב עם מרסדס בנד ולהופיע אתכם, איתם, אבל אני עדיין לא יכולה. אני עוד חולה. אז תנו בראש, אתן ואתם, ובקרוב אנחנו נצטרף, אני והם. ביי, ערב נעים"
מערכת ice |  1
קורין אלאל (צילום ויקיפדיה)
כנראה שקורין אלאל עדיין לא יכול לחזור אל הבמה. הזמרת הוותיקה אמורה הייתה להתארח אמש (שני) במופע של להקת מרסדס בנד במסגרת "רוק בפארק" ראשון לציון, אך כשהיא עדיין מתאוששת מהניתוח שעברה בלבלב לפני מספר שבועות.
הקהל המאוכזב בכל זאת קיבל ממנה מסר כאשר הוקרן סרטון ששלחה ובו היא אומרת: "אהלן, כל כך רציתי להיות פה הערב עם מרסדס בנד ולהופיע אתכם, איתם, אבל אני עדיין לא יכולה. אני עוד חולה. אז תנו בראש, אתן ואתם, ובקרוב אנחנו נצטרף, אני והם. ביי, ערב נעים".

גל תורן, סולן הלהקה הסביר: "היתה לנו משאלה לעשות את ההופעה הזאת הערב עם קורין אלאל. אנחנו מעריצים אותה. כל שיר שלה זה פצצה אחת מהלכת. אנחנו מאחלים לה את כל הטוב שבעולם",
רק לאחרונה הודיעה הזמרת למעריציה: "קהל יקר, בשל הליך רפואי שאותו אני עוברת בתקופה האחרונה אני נאלצת לדחות את כל ההופעות הקרובות שלי ולתת לגוף עוד זמן להחלים. תודה רבה על כל התמיכה והמילים הטובות והמחזקות, מחכה בקוצר רוח לפגוש אתכם שוב בספטמבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסכנה, נראה לי
    גוני 10/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שבקרוב היא אומרת גודביי. עצוב מאוד! סרטן הלבלב הוא סופני.
    סגור