תרבות ופנאי

תיסלם ואמיר דדון במופע התרמה מיוחד שמרומם את הנפש

מופע התרמה מיוחד של "עמותת אנוש" לבריאות הנפש התקיים אתמול באמפי פארק רעננה, בהשתתפות להקת תיסלם ואמיר דדון
מערכת ice | 
דני בסן ואמיר דדון (צילום דור סיתהכל)
על רקע המחסור האקוטי בשירותי בריאות הנפש לבני נוער ולצעירים שחווים התמודדויות נפשיות, עמותת אנוש, העמותה הישראלית לבריאות הנפש, קיימה אמש (רביעי) ערב התרמה מיוחד בכיכובם של אמיר דדון ולהקת תיסלם המיתולוגית.
ההכנסות מהאירוע יוקדשו לפיתוח מסגרות ושירותי מניעה, טיפול ושיקום לבני נוער ולצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים. להקת תיסלם ואמיר דדון הופיעו באמפי פארק רעננה וריגשו את 2,500 הצופים.

מנכ"לית העמותה ד"ר הלה הדס נשאה דברים באירוע. נכחו גם אלי אשרף, יו"ר הוועד המנהל של אנוש, שגריר אוסטרליה בישראל, ד"ר ראלף קינג, ראש עיריית רעננה, חיים ברוידא, ראש שירותי בריאות הנפש במשרד הבריאות ד"ר גלעד בודנהיימר, מורן מזרחי, מנכ"לית קרנות הביטוח הלאומי, שי בייליס, מוותיקי תעשיית ההייטק בישראל.
ד"ר הדס, מנכ"לית עמותת אנוש: ״מדי שנה אנו נרגשים לקיים את ערב ההתרמה השנתי, ולציין את העשייה החשובה שלנו באנוש למען מתמודדי הנפש. השנה בחרנו למקד את ההכנסות מהאירוע לפיתוח שירותי מניעה, טיפול ושיקום לבני נוער ולצעירים המתמודדים עם אתגרים רגשיים. אני מודה ללהקת תיסלם ואמיר דדון ולכל השותפים שהתגייסו למען מטרה חשובה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה