תרבות ופנאי

עדן בן זקן בהופעת ענק בהיכל מנורה: כמה יעלו הכרטיסים?

עדן בן זקן מכריזה על מופע ענק בו תחגוג עשר שנות קריירה - מופע העשור. המופע יתקיים ב-20.06 בהיכל מנורה תל־אביב 360. גם מחירי הכרטיסים כבר בפנים
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שרית הפקות)
כבר עשור שעדן בן זקן היא חלק בלתי נפרד מהמוזיקה הישראלית, וכעת היא פותחת קופות לקראת ההופעה הכי מרגשת והכי חשובה בקריירה שלה - סיכום עשור במוזיקה הישראלית.
 

אחרי שהצליחה תוך זמן קצר להיכנס ללב הקונצנזוס הישראלי, עם סגנון וקול ייחודי, ושרשרת להיטים בלתי פוסקת אשר צברה עשרות מיליוני צפיות, זכיות במגוון תארים ומצעדים: שיר השנה, זמרת השנה, הזמרת הראשונה בישראל אי פעם לזכות במקום הראשון עם שיר השנה ביוטיוב, הזמרת המושמעת ביותר שנה אחרי שנה בספוטפיי ואפל מיוזיק, וגם הזמרת הראשונה אי פעם שמילאה את היכל מנורה מבטחים במופע 360. עכשיו היא חוגגת עם הקהל בהופעת ענק.


לדברי ההפקה: "מופע ענק שיתקיים בהיכל מנורה מבטחים 360 עם במה מהגדולות והמיוחדות שנראו בישראל, עשרות נגנים, רקדנים ופירוטכניקה חדשנית. במופע תבצע את מגוון הלהיטים מהעשור החולף, מהקלסיקות הגדולות ועד ללהיטים מיוחדים שלא ביצעה בשנים האחרונות". היא כמובן תארח מספר רב של אמנים איתם שיתפה פעולה לאורך כל שנות הקריירה, בהם גם אייל גולן.



מופע העשור יתקיים ביום שלישי 20.06, בהיכל מנורה מבטחים בסגנון 360. הכרטיסים יימכרו בקופות לאן, ומחירם יחל מ-149 שקל ליציעים העליונים, דרך 199 שקל ליציעים במקומות נוחים יותר. בטבעת התחתונה של היציעים המחירים יהיו 249-299 שקל ומתחם ה-VIP הסמוך לבמה יימכר לפי 399 שקל לכרטיס בודד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה