תרבות ופנאי

קניה ווסט מעריץ את היטלר? עדויות מדאיגות נחשפות

אחרי הסערה הענקית שעורר עם האמירות נגד יהודים, שגרמו לו לנזקים במיליארדי דולרים ובחרם של עשרות גופים, הזמר טוען כי יקרא לאלבום הבא שלו על שם הצורר הנאצי
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום יוטיוב/ Piers Morgan Uncensored)
כמה אנשים שהיו פעם מקורבים לאמן שנקרא בעבר קניה ווסט והיום החליף את שמו ל-יה, אמרו ל-CNN שהוא מוקסם כבר זמן רב מהצורר הנאצי אדולף היטלר ופעם רצו לקרוא לאלבום על שם המנהיג הנאצי.
בכיר עסקי שעבד עבור ווסט, שעובר ליד יה, אמר ל-CNN שהאמן יצר סביבת עבודה עוינת, בין השאר באמצעות "האובססיה" שלו להיטלר. "הוא היה משבח את היטלר באומרו כמה מדהים שהוא הצליח לצבור כל כך הרבה כוח וידבר על כל הדברים הגדולים שהוא והמפלגה הנאצית השיגו עבור העם הגרמני", אמר האדם ל-CNN.

המנהל עזב את תפקידו והגיע להסדר עם ווסט וחלק מהחברות שלו על תלונות במקום העבודה, כולל הטרדה, ש-CNN סקר. ההנהלה לשעבר ביקשה שלא להופיע בשמו בשל הסכם סודיות וחשש לגמול מצד ווסט. על פי ההסכם, ווסט הכחיש את טענות ההנהלה.
המנהל אמר ל-CNN כי ווסט דיבר בגלוי על קריאת "מיין קאמפף", המניפסט האוטוביוגרפי של היטלר מ-1925 והביע את "הערצתו" לנאצים ולהיטלר על השימוש שלהם בתעמולה. אדם זה הצהיר שאנשים במעגל הפנימי של ווסט היו "מודעים לחלוטין" להתעניינותו בהיטלר. ארבעה מקורות אמרו ל-CNN כי ווסט הציע במקור את התואר "היטלר" לאלבומו משנת 2018 שיצא בסופו של דבר בשם "Ye". הם לא רצו להיחשף בשמם, בטענה למתן גמול מקצועי.
CNN פנה אל ווסט לתגובה.
יוניברסל מיוזיק גרופ, הבעלים של Def Jam, שנהגה להפיץ את המוזיקה של ווסט, אמרה בהצהרה ל-CNN ביום שלישי כי מערכת היחסים של החברה עם הלייבל שלו GOOD Music הסתיימה בשנה שעברה.
"אין מקום לאנטישמיות בחברה שלנו. אנו מחויבים עמוקות למאבק באנטישמיות ובכל צורה אחרת של דעות קדומות", הוסיפה קבוצת יוניברסל מיוזיק. למקורות איתם שוחחה CNN לא היה מידע על הסיבה שהאלבום נקרא בסופו של דבר "Ye".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה