ויראלי

קניה ווסט מגיב להאשמות: "אני שמח שעברתי את הגבול"

קנייה וסטט מגיב לראשונה להאשמות הכבדות כנגדו באשר לדבריו האנטישמיים והמקוממים כאשר הגיע להצגת בכורה של סרט דוקומנטרי
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
בימים האחרונים נדמה כי העולם כולו עומד כנגד קניה ווסט, בין אם מדובר על רצף האמירות האנטישמיות שלו, היציאה שלו כנגד עורכת מגזין 'ווג', דעותיו על דרכי חינוך ילדיו והפצת שם בית ספרם במדיה החברתית. 
היום לאחר, שספג ביקורות קשה ביותר מידוענים כמו כוכב חברים דיוויד שווימר והשחקנית ג'יימי לי קרטיס, קניה הבין שהגיע זמנו להגיב למילותיו הקשות והבלתי נסלחות. ווסט הגיע לאירוע השקעה של הסרט התיעודי החדש של קנדיס אוונס, כך מדווח אתר TMI, ועל השטיח האדום הוא נשאל בנוגע לאמירותיו האחרונות.
ווסט הגיב כך: "אני שמח שעברתי את הגבול של הרעיון הזה כדי שנוכל לדבר בפתיחות על דברים כמו ביטול על ידי בנק". לאחר מכן המשיך לקרוא לעצמו האיש השחור העשיר ביותר בהיסטוריה האמריקאית וזאת למרות שמתברר כי הבנק עמו עובד המותג שלו Yeezy, ג'יי פי מורגן צ'ייס, הודיע לו כי עליו למצוא מקום אחר להפקיד את כספיו וכי יש לו עד חודש הבא לעשות זאת. 
כזכור, לאור ההתבטאויות המרובות והשנויות במחלוקת של ווסט, טוויטר ואינסטגרם בחרו להגביל את עמודיו ברשתותיהן ולאחרונה גם אשתו לשעבר, קים קרדשיאן, הפכה למודאגת לאחר שפרסם את שמו של בית הספר הפרטי אלין הולכים ארבעת ילדיהם המשותפים ולכן שכרה להם צוות אבטחה נוסף.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה