ויראלי

מאיה בוסקילה תוקפת את קניה ווסט: "חייבים לחסום אותו"

הזמרת הישראלית פרסמה גינוי חריף לדבריו האחרונים של הראפר כלפי היהודים וקראה להפסיק לעקוב אחריו ואף לחסום אותו
מערכת ice | 
צילום ענת מוסברג
כזכור, הראפר מהידועים בעולם, קניה ווסט, שידוע בכינויו "Ye", נחסם מהרשתות החברתיות על ידי טוויטר ואינסטגרם, כאשר חשף שיחה פרטית ראפר אחר, פאף דדי, בה קניה השתמש כתב ""ישו הוא יהודי, אני אשתמש בך בתור דוגמא כדיי להציג את היהודים שאמרו לך להתקשר אליי וכדיי להראות שאף אחד לא יכול לאיים ולהשפיע עליי". כמו כן, מקורות צוטטו את ווסט משתמש בביטוי ​​"אנשים יהודים שרק אוהבים כסף". 
התגובות הזועמות לא איחרו להגיע. אילון מאסק, האיש העשיר בעולם, הביע זעזוע מדבריו של הראפר וכתב: "למילים יש חשיבות ולמילים יש השלכות. אנחנו קוראים לך לבוא לבקר אותנו במוזיאון השואה באל.איי כדי להבין איך מילים יכולות להסית לאלימות מחרידה ולרצח עם. השואה התחילה רק במילים שהולידו למרבה הצער סטריאוטיפים, אמירות גזעניות והאשמת אחרים והובילו לרצח של שישה מיליון יהודים".
כעת, גם הזמרת מאיה בוסקילה, הביעה את זעמה על דבריו של ווסט וכך היא כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "הבחור בעיצומו של התקף פסיכוטי בפעם המי יודע כמה...מאיים להרוג שלושה יהודים וזורק משפטי גזענות לכל כיוון. אסור לעקוב אחר האיש הזה! מסכנים ילדיו שצריכים להיות תחת שמירה כבדה בגלל, הסיפור הזה פשוט יכול להיגמר רע. חייבים לגנות, בקול רם ולחסום את האיש הזה"
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה