ויראלי

דוגמנית העל יוצאת נגד קניה ווסט: "אתה בריון ובדיחה"

דוגמנית העל ג'יג'י חדיד יוצאת במדיה החברתית כנגד הראפר קניה ווסט לאחר פוסטים מעוררי מחלוקת שפרסם כנגד עורכת אופנה במגזין 'ווג'
מערכת ice | 
קניה ווסט (צילום מסך MTV)
זה הוא שבוע האופנה בפריז ובהתאם לכך סלבים בינלאומיים רבים עוטים על עיר האורות והדבר כמובן צפוי להביא עמו לא מעט דרמה. ג'יג'י חדיד, שבמסגרת השבוע הזה נצפית באופן חוזר ונשנה מבלה עם לאונרדו דיקפריו, עולה שוב לכותרות אך הפעם היא יוצאת כנגד הראפר והאקס של קים קרדשיאן, קניה ווסט. 
השבוע ווסט נכח בתצוגת אופנה כאשר הוא לובש חולצה עליה הכיתוב "חייהם של הלבנים חשובים" וזאת בניגוד לכיתוב המסורתי המתייחס לחייהם של הקהילה האפרו-אמריקאית. הכיתוב כמובן עורר לא מעט ביקורת, בין היתר גם בקרב עורכת מגזין האופנה 'ווג', גבריאלה קרפה ג'ונסון, האפרו-אמריקאית.
ווסט מיהר להגיב למחאתה וטען כי החברה עבורה היא עובדת מנצלת אותה על מנת לצאת כנגדו וכנגד הדרך בה הוא מבטא את עצמו וכי ג'ונסון היא לא אשת אופנה אמתית. כיאה לעוד פוסט מעורר מחלוקת של ווסט גם דבריו אלו הפכו במהרה לוויראליים והדוגמנית ג'יג'י חדיד מיהרה להתערב.
על הפוסט של ווסט, שכבר הספיק להימחק, היא כתבה: "היית מת שיהיה לך אפילו אחוז מהאינטליגנציה שלה... האם "הכבוד" בהזמנה לאחת מתצוגות האופנה שלך אומרת שאי אפשר להביע את דעתנו? אתה בריון ובדיחה". 
ווסט לא הגיב ישירות לחדיד, אך מאז טען כי הוא ועורכת 'ווג' נפגשו לארוחת ערב במלון בפריז ושוחחו כשעתיים על הנושא והסכימו שלא להסכים על הנושא הרגיש. כמו כן, הוא פרסם פוסט נוסף שקורא לג'ונסון "אחותו". מגזין 'ווג' גם דאג להגיב על המריבה ופרסם פוסט כנגד ווסט שטוען כי מדובר בבריונות וכי מדובר בדבר בלתי מתקבל על הדעת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה