תרבות ופנאי

עצמאות בצורה קצת שונה - היוזמה המרגשת של משוחררי המילואים

עם סיום השירות זוג החברים יובל גולדשטיין ואריאל צירין החליטו להקים את הפעילות החברתית "זמן למעשה" שמטרתה לחבר בין מתנדבים לעמותות. ביום העצמאות יתקיים אירוע שיא בגני יהושע שכולל הופעות מוזיקליות של אומנים בולטים בשיתוף ארגונים חברתיים שונים
מערכת ice | 
טיילת גני יהושע (צילום אילן ספיבק)
ביום העצמאות הקרוב יתקיים אירוע מיוחד במתחם זאפה גני יהושע. האירוע יהיה מיוחד לא רק בגלל שורת האומנים המובילים שצפויים להופיע בו, ביניהן יסמין מועלם, אלא גם בשל סיבת הקמתו ומטרתו. התנועה החברתית "זמן למעשה", שאחראית על ארגון האירוע, הוקמה על ידי זוג החברים ​יובל גולדשטיין ואריאל צירין, שלאחר שיחוררם משירות מילואים החליטו לפנות לעשייה חברתית. 
מטרת "זמן למעשה" היא חיבור בין אנשים שרוצים להתנדב למען מטרות שונות לעמותות וארגונים הזקוקים לכוח אדם. באירוע, שיתקיים השנה בפעם הראשונה, יוצבו דוכנים שונים של עמותות וארגונים בולטים. במסגרתו יוכלו המשתתפים להתרשם מהפעילות החברתית החשובה של הארגונים ולהשתכנע לקחת בה חלק. 
 
"אנו מקווים שהפסטיבל יהווה אבן שואבת לישראלים טובים", אמרו המייסדים, "בעת הקשה הזו, לחגוג את עצמאותה של ישראל, בצורה קצת שונה". בין העמותות שייקחו חלק בפסטיבל יהיו עמותת הגל שלי, תנועת אור ועתיד לעוטף. ארגון ההסברה דיפלואקט ישתתף באירוע וגם יעניק לו חסות. 
האירוע יחל בשעה 17:00 ויפתח בנאום ושיחה של אור אלמקייס, שניצלה מהטבח במסיבת נובה. לאחר מכן תופיע הזמרת יסמין מועלם. לאחר מכן תופיע להקת קדם. לבסוף, DJ רותם בן יצחק ימשיך את המסיבה עד השעות המאוחרות של הלילה. 
השנה, בעקבות המצב הביטחוני, נוצרו דיונים ערים בנוגע לקיום חגיגות יום העצמאות. גם טקס המשואות המסורתי יתנהל בצורה שונה. אנשים שונים סירבו להשיא משואה, ונמתחה ביקורת כלפי אומנים שהסכימו לקחת חלק בטקס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה