תרבות ופנאי

פער של 9 שנים: כוכבת "חתונה ממבט ראשון" מאוהבת - בן הזוג נחשף

מור רדמי, כוכבת תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" חושפת את בן זוגה בן ה-44. בין השניים קיים פער גילים של 9 שנים. בחודש פברואר האחרון, השניים החליטו לעלות שלב ביחסים ולעבור לגור יחד

מערכת ice | 
חתונה ממבט ראשון (צילום shutterstock)
לאחר שכוכבת תוכנית הריאליטי מור רדמי, נחלה כישלון מוחץ במציאת בן זוג בתוכנית השידוכין "חתונה ממבט ראשון" ולאחר שהובא לידיעת אתרי הרכילות כי זו מנהלת מערכת יחסים יציבה, כעת נחשף זהות בן זוגה של רדמי. 
אתר החדשות "מאקו סלבס" חושף לראשונה את בן זוגה של כוכבת תוכנית "חתונה ממבט ראשון" ומציין כי זו הגיעה להשקה מיוחדת עימו ובכך חשפה את זהותו לאחר שנשאלה לא מעט על חיי הזוגיות והאהבה שלה.
דיווד, בן זוגה של רדמי בן ה-44, הינו בריטי שעלה ארצה בשל הרצון העז לשרת בצבא ומאז התאהב בישראל ונשאר. בין השניים קיים פער גילים של 9 שנים, ובחודש פברואר האחרון בני הזוג החליטו לעלות שלב במערכת היחסים שלהם ועברו לגור יחד. 
כזכור, מור רדמי השתתפה בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "חתונה ממבט ראשון" אשר במסגרתה שודכה לשניר שלו. השניים נחשבו לאחד הזוגות המשעשעים על המסך אך מערכת היחסים ביניהם התאפיינה בחוסר יציבות, דבר שלא הפתיע את הצופים כאשר השניים הודיעו על פרידה.
כבר במפגש הראשון מתחת לחופה, ניתן היה להבחין בקלות כי לא קיימת משיכה בין השניים. רדמי, שניסתה לא פעם ולא פעמיים להחיות את מערכת היחסים, נכשלה כישלון ונתקלה בסירוב מצד שניר. במהלך העונה, החליט שניר להתוודות לצופים בבית ולמור רדמי על שאינו מוצא בה כבת זוג פוטנציאלית בטענה כי הוא אינו נמשך אליה. 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה