תקשורת ומדיה

ללא בושה: כוכב "חתונה ממבט ראשון" שיתף תמונת עירום

כוכב התוכנית "חתונה ממבט ראשון", מתן וייס, שיתף בפני עוקביו כי הפיגוע שהתרחש ברעננה השפיע קשות על מצבו הנפשי. לצד זאת, וייס פרסם תמונה חושפנית שלו בו הוא נראה עירום לחלוטין וכתב: "יום ארוך, לילה טוב"
מערכת ice |  2
גיא ומתן מחתונה ממבט ראשון (צילום קשת 12)

מתן וייס, כוכב תוכנית השידוכים המפורסמת "חתונה ממבט ראשון", שיתף בפני עוקביו כי הפיגוע שהתרחש ביום שני ברעננה השפיע על תחושת הביטחון שלו ועל מצבו הנפשי: "זה השבית אותי לחלוטין".


בהמשך דבריו, וייס הודה לעוקביו על הדאגה הרבה במצבו הנפשי וציין: "הכל בסדר ואני מעריך את כל מי שדואגים, אבל השיטה היא פשוט שכשמשהו משתבש, לחזור לדברים שמאזנים; ללכת לעבודה ולא להזניח אותה, ללכת לחדר כושר ולאכול דברים טעימים ומנחמים".

 



לצד דברים אלו, כוכב תוכנית הריאלטי מתן וייס, פרסם אתמול תמונה אינטימית וחושפנית במיוחד בחשבון האינטסגרם שלו, שבה הוא נראה עירום לחלוטין בתא המקלחת, אשר רק הדי המים החמים הסתירו את האזורים המוצנעים שלו. לצד התמונה החושפנית שפרסם בשעות הערב, כתב כוכב "חתונה ממבט ראשון" לעוקביו: "יום ארוך, לילה טוב".


כזכור, מתן וייס התפרסם לראשונה בשל כיכובו בתוכנית השידוכים המפורסמת של קשת 12, "חתונה ממבט ראשון". וייס ששודך לגיא דלאל במסגרת התוכנית, התייחס בחודש פברואר האחרון למערכת היחסים החדשה של בן זוגו לשעבר וחשף כי על אף הפרידה, השניים שמרו על קשר טוב. "אני מפרגן לו על הזוגיות. הלוואי והוא יהיה האחד שלו", ציין וייס למערכת TMI.

בתמונה: כוכב הריאלטי מתן וייס (קרדיט: matanweisss@)

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לכתוב "הדי המים" זה יותר גרוע (ל"ת)
    ניין טו פייב 01/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    חתיך של העולם
    חולים עליו 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    עירום זה יפה והעירום של מתן יפה במיוחד ויש לו במה להתגאות אוהבים אותו
    סגור