כסף וצרכנות

מהפכה בקופת הפנסיה של עשרות אלפי עובדים: מה יקרה ממחר?

רשות האוכלוסין וההגירה מודיעה: החל מתאריך 01.05.2023, תפעול קופת הפנסיה של העובדים הפלסטינים המועסקים כדין בישראל יועבר לחברת "עמיתים לעתיד, שותפות מוגבלת"
מערכת ice |  3
משיכה מוקדמת של כספי פנסיה (צילום freepik ,Pixabay)
לאחר שנים ארוכות בהן תפעול קופת הפנסיה של העובדים הפלסטינים בוצע ע״י המדינה, באמצעות רשות האוכלוסין וההגירה, החל מיום 01.05.2023 שירותי התפעול יעברו לידי עמיתים לעתיד, שותפות מוגבלת
ההצטרפות לקופה תתבצע באמצעות דיווח של מינהל עובדים זרים לעמיתים וגובשו הממשקים בין הגופים. במסגרת הסכם התפעול, עמיתים תספק שירותי גבייה, ניהול השקעות ותשלומי קצבאות לעובדים הפלסטינים. 
עמיתים היא גוף ותיק ומוכר וההחלטה על העברת תפעול קופת הפנסיה של העובדים הפלסטינים לחברת עמיתים התקבלה במטרה לייעל ולשפר את התפעול ואת השירותים הניתנים לעובדים ולמעסיקים.

לרשות המעסיקים והעובדים יועמדו מוקד טלפוני בעברית ובערבית וכן אתר אינטרנט ייעודי, בו יפורסם מידע שימושי על הקרן כולל טפסים והנחיות למילוי בשתי השפות.  בנוסף, ניתן יהיה לבצע בקלות פעולות באיזור האישי באתר, לרבות הפקת דוחות. 
עו״ד עינבל משש, ראש מינהל עובדים זרים: ״מדובר בבשורה של ממש עבור המעסיקים והעובדים, וזאת כחלק משורת צעדים שננקטים על ידי רשות האוכלוסין וההגירה להסדרת העסקתם של עובדים אלו ולשיפור השירות הניתן למעסיקים ולעובדים״.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    !
    ד 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    למה לעשות להם פנסיה בכלל ?!?! הם לא אזרחי ישראל !!
    סגור
  • 1.
    אתר של קליק בי. איכס. כותרת מפוצצת. גועל (ל"ת)
    למה 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • יש קשר בין
    אחת, כאן בארץ 05/2023/01
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אייס המנוהלת על ידי... לאתר הזה?
    סגור