כסף וצרכנות

מותג חדש וטרנדי במיוחד הגיע לחנויות בישראל

קבוצת סיטי טיים, משיקה חנות אונליין לרשת האופנה והאקססוריז הפורטוגלית PARFOIS, בהשקעה של 5 מיליון ש"ח

מערכת ice | 
PARFOIS (צילום יחצ חול)
קבוצת סיטי טיים , אשר בראשה הלנה קצן, משיקה אתר סחר לרשת האופנה והאקססוריז הפורטוגלית PARFOIS, כחלק מהתרחבות הרשת בישראל, שבמקביל פותחת גם סניפים חדשים ומשדרגת קיימים. ישראל הינה המדינה הראשונה אשר משיקה אתר אונליין, מלבד פורטוגל, ארץ האם של המותג.
PARFOIS הינו מותג טרנדי במיוחד, שמתאפיין בדרופ חדש של קולקציה אחת לשבוע ולמעשה מציע מענה לקהל יעד מגוון של נשים בכל גיל. מספר הפריטים מכל דגם אינו גבוה ובכך למעשה מבטיחה הרשת, כי הפריט שאת רוכשת יישאר ייחודי, מה שאנו מכירים לרוב מבוטיקים של אופנה ולא מהרשתות. בכניסה לחנות או בשיטוט באתר, הלקוחות יוכלו לבנות לעצמן טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש. כאשר ערכיו המובילים של המותג הם: One stop shop, On trend, New drop every week.
קבוצת סיטי טיים הודיעה כי עד סוף 2022, הקבוצה עתידה לשדרג חנויות ולפתוח סניפים חדשים לצד השקות של אתרי סחר בהשקעה של כ- 5 מיליון שקלים. מגמת ההתרחבות תמשיך גם בשנת 2023, עם פתיחה של כ-10 חנויות בקבוצה כולה – פנדורה, קוק&בייק ו- FURLA. בנוסף, לראשונה בישראל, יוקם אתר סחר לרשת התיקים והאביזרים האיטלקית FURLA.
יוני קצן, מנהל פיתוח עסקי קבוצת סיטי טיים: "קבוצת סיטי טיים מתרגשת להביא לקהל לקוחותיה את הסטנדרטיים הבינלאומיים של מותגי הקבוצה ולהשיק אתרי סחר למותגים הבינלאומיים, פרפואה ופורלה, בכך למעשה תסתיים הקמת אתרי אי קומרס פעילים לכלל מותגי הקבוצה, כל זאת לצד הקמת סניפים חדשים ושדרוג סניפים קיימים. אנו נמשיך לפעול להרחבת הרשת תוך שימת דגש על שירות וחווית קניה אידיאלית. מזמינים את הציבור להגיע לחנויות, או להקליק באתרי האי-קומרס של הקבוצה، ליהנות מחוויות קניה נעימה ולהתחדש בפריטים הטרנדים ביותר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה