כסף וצרכנות

רמי לוי חותך, שופרסל מעלה: פערים מכעיסים בסל הקניות לשישי

כמדי שבוע אנו בודקים איזה סל יותר משתלם לארוחת שישי. הפערים הלא מוצדקים לצד הדו"חות הרבעוניים מוכיחים כי הצרכן הופך לנבון יותר
ענת סימן טוב | 
ice בדק ומצא (צילום shutterstock)
סקר מחירים חדש שבחן את עלות סל הקניות לשבת חושף פערים לא מבוטלים בין רשתות המזון הגדולות. הנתונים מחדדים שוב את השאלה איפה באמת הכי משתלם לקנות – במיוחד כשכל שקל נספר היטב. 
נכון, כולם כבר יודעים שהכל פה מתייקר בצורה לא מבוקרת בעליל וכל ביקור ברשתות השיווק הופך סיוט כלכלי, אבל עדיין – יש משהו לא נעים במיוחד לגלות שבשני סניפים לא רחוקים אחד מהשני, אתם יכולים לשלם 172 שקל יותר – על אותם המוצרים בדיוק.
בדיקה שנעשתה השבוע באמצעות אתר פרייסז, מראה שוב עד כמה כדאי לא לעצום עיניים בקופה. לפי הסקר שנערך, רשת רמי לוי נמצאה הרשת הזולה ביותר עם סל לארוחת שישי של 829.94 שקל. שופרסל, לעומת זאת, מסיימת את השבוע הזה כרשת היקרה ביותר – עם סל של 1,002.14 שקל. פער של 172 שקל, שזה 20.7% יותר.
 
כזכור, לפני כשבוע רשת שופרסל הגישה את הדו"חות הרבעוניים שלה והציגה ירידה במכירות של 8%. מה שאומר על כך שהצרכנים כבר מבינים כי הם אינם מעוניינים לשלם יותר על אותו הסל.
מצאנו פערים גדולים בין הבדלי הסלים, כך למשל שיישית קולה נמכרת במצבע ברשת ויקטורי בעלות של 29.90 שקל בעוד במחיר היקר ביותר ברוב הרשתות המוצר נמכר בעלות של 45.90 שקל. מרכך סנו מקסימה נמכר בעלות של 14.90 שקלים ברשת רמי לוי ובמחיר היקר ברשת שופרסל דיל בעלות של 18.90 שקלים.
בשורה התחתונה, מי שבודק, משווה ולא מתעצל – יכול לחסוך מאות שקלים בחודש. ובקיץ שנכנס עכשיו עם עלויות של קייטנות, חשמל, גלידות ותחושת מחנק כלכלית כללית – 172 שקל הם לא פער סמלי.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה